Någon som har ett par schyssta lagg att låna/hyra ut vecka11?

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Jorrå så att...

Ska till Åre med företaget vecka 11 (under världcupsveckan) och klämma lite lagg, jag har ett par sunkiga skidor från -95, men vill låna/hyra carvingskidor om någon har?

I åre är det som sagt jävligt kaotiskt när vi är där så jag tänkte fixa det tidigare. Har ringt Ski-total de kunde fixa för 600spänn, och det tyckte jag var lite väl för tre dagar...(sniken som fan :rolleyes: )

Kongo skrev:
Jorrå så att...

Ska till Åre med företaget vecka 11 (under världcupsveckan) och klämma lite lagg, jag har ett par sunkiga skidor från -95, men vill låna/hyra carvingskidor om någon har?

I åre är det som sagt jävligt kaotiskt när vi är där så jag tänkte fixa det tidigare. Har ringt Ski-total de kunde fixa för 600spänn, och det tyckte jag var lite väl för tre dagar...(sniken som fan :rolleyes: )

Kan du inte i förväg boka ett par sjyssta carvingskidor i Åre via nätet (kolla skistar)? Då ser du ju priser och typ av skidor och desutom slipper du släpa fram och tillbaka på grejorna. Det är ju ett tag till v11 och det ska väl mycket till för att allt ska vara uthyrt. Fördelen med att hyra är ju också att du kan byta skidor utan extra kostnad om du vill pröva lite olika längder och typer. Fast.......jag kunde inte låta bli utan kollade lite priser och det ligger runt 600 för 3 dar så du kommer inte billigare undan jämfört med skitotal.........

Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...