någon som har en torx T55 att låna ut???

jesper

#72 Rookie 600
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
660+r6
ptja, rubriken säger det mesta... eller finns det att köpa bara en T55 någonstans? har ingen lust att köpa en hel verktygssats för 38.055.137:- + moms (=bullar till göran persson) bara för att jag behöver en enda storlek

åk till maskin & verktyg..... tror att dom säljer styckesvis..
annars borde ahlsell ha det.

Är det den storleken som passar till skruvarna som mobilen är ihopskruvad med så har jag en lös hemma. Om du ringer å påminner kan jag ta med till MAX 1800 ikväll. 073-6268082

Kreuger skrev:
Är det den storleken som passar till skruvarna som mobilen är ihopskruvad med så har jag en lös hemma. Om du ringer å påminner kan jag ta med till MAX 1800 ikväll. 073-6268082

Mnja, inte riktigt, det är motorfästena på hojen tror jag. Om du inte har en RIKTIGT GROV mobil så tror jag inte det passar :crash men tack ändå

Jag har kanske det :hej

Ska kika hemma om jag kan ha den storleken. Risken finns dock att jag har de flesta torx:en i bilen som står någonstans i Västerås. Införskaffade lite diverse storlekar för att bl.a. få bort topplocket tidigare.

Edit: Om du vill ha den snabbare så stämmer det som Sphyrna nämnde. Maskin och verktyg (ligger vid Lelles ungefär) säljer lösa. Har för mig de kostade ca en hundring styck.

Last edited:
Biltema har en torxsats som kostar 119 kronor.
Innehåller bland annat T55 med 3/8"-fäste.
Artikelnummer 10-388.

T55:a med 1/2"-fäste kostar 156 kronor + moms på Maskin & Verktyg. Artikelnummer 190272.

Mvh

Gurra

jesper skrev:
Mnja, inte riktigt, det är motorfästena på hojen tror jag. Om du inte har en RIKTIGT GROV mobil så tror jag inte det passar :crash men tack ändå

*garvar*

mnja, riktigt så stor mobil har jag inte. :D ... Men om du vill slippa köpa en så kan jag säkert fixa en här på jobbet som du kan låna från ikväll till på måndag. Ring mig före 15 i så fall. Kan ju även göra inbrott i Kryptos bil då jag är i Västerås. Var står den?

:notme

Kreuger skrev:
*garvar*

mnja, riktigt så stor mobil har jag inte. :D ... Men om du vill slippa köpa en så kan jag säkert fixa en här på jobbet som du kan låna från ikväll till på måndag. Ring mig före 15 i så fall. Kan ju även göra inbrott i Kryptos bil då jag är i Västerås. Var står den?

:notme

:D
Den står inne i någon verkstad (vet inte riktigt var) så den bli svår att komma åt. ;)

Tror inte att många skulle lyckas med ett riktigt inbrott... Larmet som sitter i kostar mer än vad jag betalar per år i försäkringspremie på hojen :crash

GSX1100Gurra skrev:
Biltema har en torxsats som kostar 119 kronor.
Innehåller bland annat T55 med 3/8"-fäste.
Artikelnummer 10-388.

T55:a med 1/2"-fäste kostar 156 kronor + moms på Maskin & Verktyg. Artikelnummer 190272.

Mvh

Gurra

Biltema har ju flera stycken T55'or, missade det när jag kollade första gången... blir nog shopping på lunchen!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti