Topdog
Ny medlem
Är på jakt efter en Husaberg 650 motard -03 eller -04 ingen som har en över eller känner nån som funderar på att sälja??
/Oskar
/Oskar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Topdog skrev:Är på jakt efter en Husaberg 650 motard -03 eller -04 ingen som har en över eller känner nån som funderar på att sälja??
/Oskar
kiko skrev:mr_rockster har väl en 03:a med lite trim till salu har jag för mig ...

d1ce skrev:den är såld...(tror jag)
att det ska vara så svårt att hitta en fin 02:a som är till salu då? vet du någon kiko?![]()
kiko skrev:Tja, de står ju en 02:a med lite lull lull i mitt vardagsrum ungefär 3 meter ifrån soffan där jag sitter, kan det vara den du syftar på d1ce![]()

d1ce skrev:Om det inte är så att du läser tankar så kanske jag har påpekat förut att det är dags att lätta lite på cykelparken![]()
Både du å jag vet att det är dags att byta upp sig... seså![]()
Tom Byron skrev:På karlströms står det en -02 med xtra endurohjul
kiko skrev:Vi skulle byta jue ... du fick en 02:a å jag en 86:a ... eller två![]()

d1ce skrev:Jaja, jag levererar det du behöver... just tell me! vad som helst för en ny husa-fru i mitt garage!![]()
Tom Byron skrev:
d1ce skrev:Tackar!
mummah... sommaren 04:a kommer bli en bra sommar!
//andreas
Tom Byron skrev:Mika här ifrån Gävle ha harft den, nyss stoppat i -03 vippor å annat jox. "Husajokko" här som haft den .......![]()
d1ce skrev:Något man bör veta om den?
Tom Byron skrev:Tro inte det, pm:a Husajokko som ägt den. Anledninge till att han bytte var att han ville ha en enduro (520) inte för det var någe knas ........ mer vet jag inte tyvärr.
d1ce skrev:Jaja, jag levererar det du behöver... just tell me! vad som helst för en ny husa-fru i mitt garage!![]()
kiko skrev:I alreday told u on msn ... damen hade ju några söta kompisar, söta kompisar funkar fint för mig![]()
d1ce skrev:Heh, ok, behöver du permanent besök eller räcker de med att de tittar över![]()
Men du, allvarligt, klart du ska byta upp dig lite!?
//andreas
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |