Någon som har en Husaberg 650 över?

Topdog

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2004
Ort
Sthlm och Kalmar
Hoj
KTM660SMC
Är på jakt efter en Husaberg 650 motard -03 eller -04 ingen som har en över eller känner nån som funderar på att sälja??

/Oskar
 
Topdog skrev:
Är på jakt efter en Husaberg 650 motard -03 eller -04 ingen som har en över eller känner nån som funderar på att sälja??

/Oskar

mr_rockster har väl en 03:a med lite trim till salu har jag för mig ...
 
en till

har me en polare som söker....samma sak
 
kiko skrev:
mr_rockster har väl en 03:a med lite trim till salu har jag för mig ...

den är såld...(tror jag)

att det ska vara så svårt att hitta en fin 02:a som är till salu då? vet du någon kiko? :lol
 
d1ce skrev:
den är såld...(tror jag)

att det ska vara så svårt att hitta en fin 02:a som är till salu då? vet du någon kiko? :lol

Tja, de står ju en 02:a med lite lull lull i mitt vardagsrum ungefär 3 meter ifrån soffan där jag sitter, kan det vara den du syftar på d1ce ;)
 
kiko skrev:
Tja, de står ju en 02:a med lite lull lull i mitt vardagsrum ungefär 3 meter ifrån soffan där jag sitter, kan det vara den du syftar på d1ce ;)

Om det inte är så att du läser tankar så kanske jag har påpekat förut att det är dags att lätta lite på cykelparken :tummenupp

Både du å jag vet att det är dags att byta upp sig... seså :7peta
 
d1ce skrev:
Om det inte är så att du läser tankar så kanske jag har påpekat förut att det är dags att lätta lite på cykelparken :tummenupp

Både du å jag vet att det är dags att byta upp sig... seså :7peta

Vi skulle byta jue ... du fick en 02:a å jag en 86:a ... eller två ;)
 
kiko skrev:
Vi skulle byta jue ... du fick en 02:a å jag en 86:a ... eller två ;)

Jaja, jag levererar det du behöver... just tell me! vad som helst för en ny husa-fru i mitt garage! :Bugar
 
Mika här ifrån Gävle ha harft den, nyss stoppat i -03 vippor å annat jox. "Husajokko" här som haft den ....... :tummenupp

d1ce skrev:
Tackar!

mummah... sommaren 04:a kommer bli en bra sommar!

//andreas
 
Tro inte det, pm:a Husajokko som ägt den. Anledninge till att han bytte var att han ville ha en enduro (520) inte för det var någe knas ........ mer vet jag inte tyvärr.

d1ce skrev:
Något man bör veta om den?
 
Tom Byron skrev:
Tro inte det, pm:a Husajokko som ägt den. Anledninge till att han bytte var att han ville ha en enduro (520) inte för det var någe knas ........ mer vet jag inte tyvärr.

Tackar för infooo :tummenupp
 
d1ce skrev:
Jaja, jag levererar det du behöver... just tell me! vad som helst för en ny husa-fru i mitt garage! :Bugar

I already told u on msn ... damen hade ju några söta kompisar, söta kompisar funkar fint för mig ;)
 
Last edited:
kiko skrev:
I alreday told u on msn ... damen hade ju några söta kompisar, söta kompisar funkar fint för mig ;)

Heh, ok, behöver du permanent besök eller räcker de med att de tittar över :lol

Men du, allvarligt, klart du ska byta upp dig lite!?

//andreas
 
d1ce skrev:
Heh, ok, behöver du permanent besök eller räcker de med att de tittar över :lol

Men du, allvarligt, klart du ska byta upp dig lite!?

//andreas

E sugen som du vet, håller på å dealar lite angående det ekonomiska bara.
Får eventuellt mer skitjobb i Kuwait som kan ge mycket deg om de vill ha dit mig. Blir nog väl mycket emellan annars ... :(
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top