Någon som har en hoj över??

BridgeMill

SSEMSE #10592
Gick med
26 Nov 2005
Hoj
Aprilia RSV MILLE R -00 Race
Jag letar för tillfället ny hoj och tänkte fråga er här om ni har någon hoj över eller kanske en polare som har en att sälja, eller en polares polare...

Jag bryr mig inte vilken maskin utan bara att den ska va år det sportiga hållet (har själv kollat på ZX-9R -01 och en Ducati 748 -01). Vill ha en hyfsat modern hoj typ från 98/99 och framåt, vill max lägga 70 till 75 papp..

Last edited:
BridgeMill skrev:
Jag letar för tillfället ny hoj och tänkte fråga er här om ni har någon hoj över eller kanske en polare som har en att sälja, eller en polares polare...

Jag bryr mig inte vilken maskin utan bara att den ska va år det sportiga hållet (har själv kollat på ZX-9R -01 och en Ducati 748 -01). Vill ha en hyfsat modern hoj typ från 98/99 och framåt, vill max lägga 70 till 75 papp..
Finns ganska många för dom pengarna bland annonserna.
http://www.sporthoj.com/annonser/
Lycka till!

BridgeMill skrev:

Här är en 98 i Skaraborg för 65K
http://www.blocket.se/vi/6812045.htm?ca=11_s

Var smart! Köp en blackbird, den är sportig, snabb och har en bra försäkring! Det bästa rådet jag någonsin har gett någon måste jag tillägga :Bugar

Jag har en Busa (som finns i Skåne) som jag tänker sälja. PM:a mig om det kan vara av intresse.

Köperu min hoj för 65k så står jag för frakten, dörr till dörr! Kan det bli bättre?

Slå till!!!!

Panos skrev:
BridgeMill: Varför åker du inte bara till ClaessonsMotor o peka ut en :va

Tro mig, jag har varit där tusen gånger men har inte hittat något som passar mig. Jo en, en SV1000 -05 men försäkringen går ju inte att lösa...

Svara på det här,,, Vilken hoj skulle du välja om försäkringen inte vore något hinder?

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN