Någon som har en gammal LCD/TFT skärm?

Ska kanske köpa en ny 24" nästa vecka. Då kan du få min för 2-3 veckors ensamrätt...:tungan

finns en jävligt bra sida på nätet.....har för mig d börjar på b.....hjälp mig någon......Bbbbb......Bbbbbbeee...nää....Bbbbiii....nää.......Bbbblllåkket!!! :tummenupp

try it, its pretty good. www.blocket.se ;)

• Gilla
Reaktioner: VBK
ja har en 15" tjockis du kan få !!

Har en 18" HP TFT en av de första som kom på marknaden. Ganska kass bild, inget du vill redigera bilder med. Men jag levde med den fram tills för några år sedan. Endas VGA ingång.

Den är din om du pallar hämta den i kävlinge.

Har en 18" HP TFT en av de första som kom på marknaden. Ganska kass bild, inget du vill redigera bilder med. Men jag levde med den fram tills för några år sedan. Endas VGA ingång.

Den är din om du pallar hämta den i kävlinge.

Priset va bra så den tar vi :tummenupp Det är bara lilla sonen som ska spela Kalle kunskap på den och andra liknande spel.
PMa adress och nummer så droppar jag in och hämtar den en kväll i veckan?

Tack på förhand:):krama

Ska kanske köpa en ny 24" nästa vecka. Då kan du få min för 2-3 veckors ensamrätt...:tungan

Det kan ju inte jag bestämma och lova .... sorry :krama

finns en jävligt bra sida på nätet.....har för mig d börjar på b.....hjälp mig någon......Bbbbb......Bbbbbbeee...nää....Bbbbiii....nää.......Bbbblllåkket!!! :tummenupp

try it, its pretty good. www.blocket.se ;)

Tror du inte jag kollat där redan :va

Last edited:

Kollade på dem innan idag. Det fick gärna kosta men jag var inte nöjd med det jag hittade på blocket .... därför frågade jag här. Och tur som jag hade så fanns där en trevlig själ (r33z:tummenupp) som hade en som låg och skräpade :tummenupp

Kollade på dem innan idag. Det fick gärna kosta men jag var inte nöjd med det jag hittade på blocket .... därför frågade jag här. Och tur som jag hade så fanns där en trevlig själ (r33z:tummenupp) som hade en som låg och skräpade :tummenupp

Så en 18" med kass bild e bra nog för din son? Hoppas han straffar dej med ordentligt med stryck när han blir äldre, bara han kan se dej med dåliga ögon.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti