Någon som har en A-one mp3 spelare?

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
Undrar om någon har en lika mp3 som jag,
och kan berätta hur man får på "hold".

Jag har letat igenom hela intstruktion boken
men hittar inte ett dugg. Men jag vet att
det finns för man ser låset på displayen.

Någon som vet? :)

nomolas

Jag hoppas att du har öppet köp kvar på den. I så fall rekommenderar jag att du gå och byter upp dig omgående. Mer än 50% av alla vi sålt har det varit fel på. Vanligt fel som uppstår är att de stänger av sig efter ca 30 sekunders spelning eller att de stendör. Jag bytte ut 3 st idag åt olika kunder på jobbet. Fattar inte vad inköp sysslar med när de köper in grejer som inte håller. Å andra sidan e den ju billig så det är väl ingen större förlust om den går sönder.

Ang. knapplåset kan jag kolla på jobbet imorn :tummenupp

Hittade tyvär inget, pillade ett tag men lyckdes inte. Btw, bytte ut ännu en trasig idag :tummenupp

Santo, nu blev jag nyfiken.
Var jobbar du någonstans?

Mitt företag distribuerar A-one spelarna (inte hela flödet, men några) , men vi är inte generalagenten i sverige.

Henkmaster skrev:
Santo, nu blev jag nyfiken.
Var jobbar du någonstans?

Mitt företag distribuerar A-one spelarna (inte hela flödet, men några) , men vi är inte generalagenten i sverige.

Om jag talar om vart jag jobbar känns det som om jag hänger ut mitt företag genom att säga att vi säljer skit, vilket är det sista vi gör (även om vi även måste ha billigare produkter som ofta har sämre kvalitet för att täcka allas behov).

Har ni fått någon feedback på dessa spelare? Det kan ju omöjligt vara bara våra som har så dålig kvalitet. Men jag vill påpeka åter igen att det handlar om en riktigt billig produkt som erbjuder mycket prestanda för lite pengar, så man kanske inte ska kräva för mycket. Det gäller bara att upplysa om de aspekterna :tummenupp

Santo skrev:
Jag hoppas att du har öppet köp kvar på den. I så fall rekommenderar jag att du gå och byter upp dig omgående. Mer än 50% av alla vi sålt har det varit fel på. Vanligt fel som uppstår är att de stänger av sig efter ca 30 sekunders spelning eller att de stendör. Jag bytte ut 3 st idag åt olika kunder på jobbet. Fattar inte vad inköp sysslar med när de köper in grejer som inte håller. Å andra sidan e den ju billig så det är väl ingen större förlust om den går sönder.

Ang. knapplåset kan jag kolla på jobbet imorn :tummenupp

Lät skrämmande det där :va

Men jag har inte haft något problem än med det som du sa, enda är att
jag inte hittar Hold på den.

Men som sagt är ju riktigt lågt pris, har inte köpt den utan fick med
den när jag köpte bärbar dator.

Men tack endå, om någon hittar hold så kan ni ju medela mig :)

nomolas

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...