Någon som handlat hos dessa

Flyerflash

Kawasaki Z750
Gick med
17 Jul 2006
Hoj
Z750
Någon som handlat hos Verona motor

Har funderingar på ny hoj som ska kollas upp imorgon

Hojen står hos Verona Motor i berghem utanför Ljungby i småland.
Finns det någon här som handlat hos dem? Är de seriösa?

Finns en likadan hos cleassons motor i bromölla som gått som demohoj och närmar sig hundra mil för 67900kr och den hos verona står det i alla fall
0 mil på och de ska ha 69000kr. Jag tar hellre en för en tusenlapp mer som är ny än en demohoj. Jag har närmare till claessons så de får serva den i alla fall och jag ska kolla om de är beredda att bjuda på 100 milaservicen.
Hur hade ni gjort?

Ny hoj för 69000kr eller demohoj med servicen på köpet för 67900kr?

Last edited:
Ny är ny, skulle helt klart köpa den nya en 100mila service kan inte kosta mer än 2papp max

Ny hoj givetvis...

Jag handlade hela min Berik-utrustning där och de är riktigt bra att ha och göra med. Jag gillade dem iaf! 5 av 5 i betyg....(ja, jag fick bra rabatt :D )

Lätt val för mig; Hade tagit den nya hojen, då får du ju dessutom köra in den själv! Inkörningen är viktig juh!

Verona är inte seriösa enligt mig. Har tidigare haft en sp1 till salu med omlackade kåpor som säljaren hävdade var orginallack som var värdefull. Kom sedan fram att de var omlackade.

Säljer massa italien import hojar. Pratade med en säljare hos dem som hävdade att de var i bättre skick där än i Sverige. Har aldrig fått ett bra intryck av dem.

Har nyss haft min hoj inlämnad hos dem och vad som hände då vill jag inte gå in på än för det är inte utrett än. Men mitt intryck av dem är inte bra i nuläget.

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...