Mr K
I win, you loose!
... om en 20-30min hos mig (1500-1515). Vet man inte var jag bor så är det synd .......
Skriv här snarast så sätter jag på en kanna .........
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mr K skrev:... om en 20-30min hos mig (1500-1515). Vet man inte var jag bor så är det synd .......
skönt och se att du e tillbaka på forumet. se nu till och ta det lungt så e du tillbaka snartR1 racer skrev:Nästa gång! nu vet jag vart ditt hus bor he he.
Kommer gärna in på en svart kopp kaffe nåndag o är social,kan ju vara trevligt,alltid kul o lära känna folk både bättre o nytt.
R1 racer skrev:Nästa gång! nu vet jag vart ditt hus bor he he.
Kommer gärna in på en svart kopp kaffe nåndag o är social,kan ju vara trevligt,alltid kul o lära känna folk både bättre o nytt.
R1 racer skrev:Ni ska ha ett stort tack allihopa som skickar krya på dej o känner sympati.
Känns skönt o ha så många vänner där ute.
Jag är på benen igen,lite trött om dagarna bara o stel i nacken men planerna på hojåka finns där.Nu åter står bara o se vad bolaget o verkstan säger om hojen,varit o kollat på den o det ser inte så värst illa tilltyglad ut trots allt.
Vad jag sysslat med kan jag inte svara på he he,sett bilder från olycksvägen o ser inte till världen ut o som nån ny väg eller kurva.
Kanske nån som slängt ett bananskal eller så såg jag en groda![]()
Wille skrev:Gött att du är på benen igen iallafall, du var rejält borta "inne i dimman" den tiden det tog för ambulansen o komma fram.
Tror du inte dom löser in hojen för dig och du får köpa en ny? Tyckte den såg lite väl tilltryckt ut.. Dessutom kan ju ramen vara sne på den.. Hursomhelst är vi glada över att det gick så pass bra som det gjorde med dig.. Du hade änglavakt..
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |