Någon som bor i boden? (hjälp sökes)

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
Jag skall ev. ringa på en annons på lite grejor som finns i Boden. Men jag behöver någon som kan sticka dit och hämta prylarna i någon bil och sedan packa dom för att skicka dom via bussgods. Eftersom jag bor i Skåne finns det inte en chans för mig att köra upp dit och hämta grejorna. Ersättning för arbetet kan vi komma överens om via pm.

Mvh

Filip

Josafan skrev:
Jag skall ev. ringa på en annons på lite grejor som finns i Boden. Men jag behöver någon som kan sticka dit och hämta prylarna i någon bil och sedan packa dom för att skicka dom via bussgods. Eftersom jag bor i Skåne finns det inte en chans för mig att köra upp dit och hämta grejorna. Ersättning för arbetet kan vi komma överens om via pm.

Mvh

Filip
http://www.sporthoj.com/sokmedlem.php?s=0&nick=&ort=Boden&hoj=&yrke=

Tänkte att det kanske var lättare att hitta en aktiv medlem genom att posta en tråd istället, men tack för hjälpen. :tummenupp :rolleyes:

Det är inte så långt till boden men jag är lat :) Är du rädd för att bodenknarkarna ska blåsa dig eller?

honkiie skrev:
Det är inte så långt till boden men jag är lat :) Är du rädd för att bodenknarkarna ska blåsa dig eller?

Njaa, snarare det att jag vet på förhand att säljaren i fråga pallar inte att packa prylarna och lämna det på bussgodscentralen, så jag måste fixa någon som gör det. :gnissla

Det är fyra stycken stolar. Så det är väl inte helt litet, behövs dock packas in varsamt om dom skall skickas på buss. Intresset verkar inte så stort, så jag kanske får lägga ner det där. :(

Josafan skrev:
Det är fyra stycken stolar. Så det är väl inte helt litet, behövs dock packas in varsamt om dom skall skickas på buss. Intresset verkar inte så stort, så jag kanske får lägga ner det där. :(

Vafan, det är inte sååå himla dyrt att ta flyget! Kolla lågpris alternativen.

Har du kollat med medelemarna som bor i boden?

Jag ska upp till luleå imorgon , det är ju då en smal sak att svänga förbi boden , men 4 stolar, då måste jag ju dra med mig släp.

Min erfarenhet av bodensare är att de är väldigt hjälpsamma. I din situation hade jag anlitat Boden Taxi 0921-177 00. De borde kunna hjälpa dig att transportera stolarna mellan säljaren och bussbolaget. Säljaren borde åtminstone kunna packa in stolarna åt dig. Du kan ju alltid höra dig för om Boden Taxi kan ställa upp och göra det åt dig i annat fall mot ersättning.

Allt går att lösa. Det är en fråga om vilja.

Lycka till!

Skicka ett pm.. ska upp till boden kommade veckan och fixa lite grejjer
Skulle utan problem kunna ta med ett par stolar och skicka me bussgods för en liten bensin peng ;)

Pma om du är intresserad..

Xyron skrev:
Skicka ett pm.. ska upp till boden kommade veckan och fixa lite grejjer
Skulle utan problem kunna ta med ett par stolar och skicka me bussgods för en liten bensin peng ;)

Pma om du är intresserad..

Grejorna var sålda. Stort tack till alla som ville hjälpa till.

Mvh

Filip

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg