Någon som blivit av med en Honda cbr600rr?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Står en Honda cbr600rr hos min lokala mopedhandlare. Han e nog inte riktigt ärlig den handlaren och har aldrig sett att han säljer hojar. Står en liten honda cbr600rr inklämd mellan mopparna utan regnr. Hojen ser hel ut förutom en backspegel som är avskruvad. Vet inte vad det är för årsmodell men den ser rätt ny ut, vet inte om den färgsättningen bara görs i en årsmodell. :tummenupp

Sån här är det:

27708_0_1_2_cbr%20600%20rr%20hannspree%20ten%20kate%20replica_Image%20credits%20-%20Honda.jpg


Behöver inte vara något men tänkte iaf kolla om någon saknar sin älskling, har inte sett den ute på blocket i heller.
 

Hoken78

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2009
Ort
gotland
Hoj
2010 Kawasaki Z1000
Blev inte du av med din hoj för ett tag sen, hur gick det av med de? fick du tibax den lr har du skaffat ny? annars såg ju hojen hos din lokala handlare ganska nice ut, kanske kunde va nått om den nu är "ärlig"^^
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Blev inte du av med din hoj för ett tag sen, hur gick det av med de? fick du tibax den lr har du skaffat ny? annars såg ju hojen hos din lokala handlare ganska nice ut, kanske kunde va nått om den nu är "ärlig"^^

det stämmer, min e fortf borta. nej har inte skaffat ny, ska få pengar från bolaget i veckan sen får ja se vad jag bestämmer mig för. :) haha jo den va fin, kanske skulle gå dit o sätta ett "sista priset,kompis". :tungan
 

Hoken78

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2009
Ort
gotland
Hoj
2010 Kawasaki Z1000
det stämmer, min e fortf borta. nej har inte skaffat ny, ska få pengar från bolaget i veckan sen får ja se vad jag bestämmer mig för. :) haha jo den va fin, kanske skulle gå dit o sätta ett "sista priset,kompis". :tungan

Tråkigt, skönt att dom är hyggligt snabba med att sätta in pengar iafall, hehe, joo fan gå in till snubben å se vad han kan göra "billigare än ullared" kanske? lycka till med hojköp här framöver då=)
 

empo021

Bannad
Gick med
29 Mar 2009
Ort
eskilstuna
Hoj
kawaskaki kx250
gå bara och fråga om han säljer den , fråga samtidigt om alla papper finns och så :) säg att din flickvän är intresserad.

problem solved!
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Mopedhandlare... jag gissar på att den varit inne för en trimkrök och jackat kolven(arna). Sen lite suspekt inklämd bland hojarna ifall det blir kontroll av konstaplarna i södra Sveriges mopedavdelning.
 

Evil Schrimp

Tillbaks i sporthoj träsket
Gick med
11 Apr 2006
Ort
Malmö
Hoj
CBR 600rr -07.
Bor det fler sporthojare här i området?:yoparty
Har själv kikat på den hojen ett par gånger och handlaren ser minst sagt skum ut, det håller jag med om.
/R
 

-Suzuki-

Guest
gå bara och fråga om han säljer den , fråga samtidigt om alla papper finns och så :) säg att din flickvän är intresserad.

problem solved!

Varför skulle hon säga att hennes flickvän var intresserad? :va



Money: Promenixa in och säg att du är intresserad och be att få kolla serviceböcker osv
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
gå bara och fråga om han säljer den , fråga samtidigt om alla papper finns och så :) säg att din flickvän är intresserad.

problem solved!

Nja, ett litet problem: jag har ingen flickvän. Vill helst inte ha en i heller då jag inte ens är intresserad av tjejer. :tummenupp :D :D


Varför skulle hon säga att hennes flickvän var intresserad? :va



Money: Promenixa in och säg att du är intresserad och be att få kolla serviceböcker osv

hahha tack! :tungan

Jag gick dit i går och fråga om hojen var till salu men nej det var den inte. Konstigt att han plockat bort regskylten, skylthållaren och allt annat är kvar. :va

Har inte sett den på några dagar men igår stod den utanför igen. Finns det något sätt man kan kolla upp hojen på utan ett reg.nr? Jag vill inte gå dit o fråga efter papper o skit speciellt när han säger att den inte ska säljas. :(

Bor det fler sporthojare här i området?:yoparty
Har själv kikat på den hojen ett par gånger och handlaren ser minst sagt skum ut, det håller jag med om.
/R

Hmm :va Menar du bara i ditt område eller malmö? Jag hade en tills nån tog sig friheten att beslagta den. Nu kör ja en lånhoj.
 
Last edited:

Evil Schrimp

Tillbaks i sporthoj träsket
Gick med
11 Apr 2006
Ort
Malmö
Hoj
CBR 600rr -07.
Hmm :va Menar du bara i ditt område eller malmö? Jag hade en tills nån tog sig friheten att beslagta den. Nu kör ja en lånhoj.[/QUOTE]

Jag menar i detta området, bor ganska nära moppehandlaren i fråga.
I Malmö finns det väl ganska många forum medlemmar.
Surt att du blev av med hojen, hoppas det löser sig med ny snart.
/R
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top