Någon som beställt från MGM-bikes.de?

[PlastRaket]

född kaxi(g) - som finska tvillingar
Gick med
12 Oct 2004
Hoj
Suzuki SV1000 fajter, Honda CRF450R
Lika bra att erkänna att man är en riktig rookie i detta sammanhang och min tyska är precis lika fantastisk som ett utbränt tält på Hultfredsfestivalen.
Hur funkar det att beställa från dom gökarna?
Hur betalar man?
Är dom bra att ha och gör med?
Dom har iaf grymmans snygga fighterprylar enl. min mening

Lika bra att erkänna att man är en riktig rookie i detta sammanhang och min tyska är precis lika fantastisk som ett utbränt tält på Hultfredsfestivalen.
Hur funkar det att beställa från dom gökarna?
Hur betalar man?
Är dom bra att ha och gör med?
Dom har iaf grymmans snygga fighterprylar enl. min mening

Ring! Trevlig kille som pratar engelska, Fighter-Wolly har jag för mig att han heter. Hn skickar prylar efter ök.

/#23

jag skickade ett mail till dom så va det bara att betala med postförskott om man vill. enkelt i alla fall. Snabba svar och bra service

Har snackat med några finnar som hade ganska lång leveranstid på sina saker. Ett halvår typ...
Hela tiden så fick dom till svar att sakerna skickas nästa vecka, nästa vecka, osv.
Men dom fick sakerna till slut i alla fall.

jag skickade ett mail till dom så va det bara att betala med postförskott om man vill. enkelt i alla fall. Snabba svar och bra service

betalar man i svenska kr eller euro?
på hemsidan står det väl något om pay on delivery, hur blir det då? svenska eller euro, sorry men jag är ne riktig noob på detta området:D

jag har beställt därifrån 2 ggr och det har fungerat kanon.
250 spänn i frakt med postförskott. du hämtar ut paketet på närmaste postkontor som vanligt.

betalar man i svenska kr eller euro?
på hemsidan står det väl något om pay on delivery, hur blir det då? svenska eller euro, sorry men jag är ne riktig noob på detta området:D

desamma som svenskt postförskott med svenska pengar :tummenupp

Last edited:
Igår fick jag mina grejor. Det tog ungefär 2 veckor från det jag beställde tills jag fick dom. Har bara positivt att säga om MGM-bikes.de. Jag fick dom skickade mot postförskott förstås.:tungan ingen förskottsbetalning för mig tack även om det hade blivit knappa hundringen dyrare i frakt. Sk bli kul att se hur SV:n ter sig som fighter:yoparty

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back