Någon som anlitat RNs MC Service i partille?

Aldrig servat något där utan bara anskaffat delar! Men han är helt ok att ha å göra med:tummenupp

\m/

Last edited:
Han bytte ut min motor på mindre en vecka .
Grymt bra kille.
man svänger av efter avfarten till allum .
sen tar man vänster i rondellen å kör cirka 400 meter . ganska enkelt å hitta han .Håll koll bara på högra sidan av vägen .

2871218 Någon som anlitat RNs MC Service i partille?

Erfarenheter, prisnivå ?
Är mkt nöjd med R N överlag.
Prisnivån är helt överkomlig och dom är noggranna och gör dom fel eller missat ngt så har inte jag behövt betala extra för att rätta till det.
Snabb service och bra bemötande.
(Lämnade in hojen där idag) :)

EDIT: dom vill alltid ha in hojen så tidigt som möjligt, typ 7 på morgonen om man ska lämna in hela hojen. Delar osv vet jag inte...

Last edited:
Någon som anlitat RNs MC Service i partille?

Erfarenheter, prisnivå ?

Hej! Har du redan varit där? Annars kan vi kanske ta följe då jag ska förbi & lämna av ett stycke motor....

PS: Vad heter den andra MC-service/butiken i Partille?? Har ett svagt minne av att de hade mest crossprylar dock, men köpte en hel del reservdelar/drivpaket etc där för några år sedan...

Till Clueless: EMA-motor!

Till trådskaparen:
Jag har endast handlat delar av honom under ca 10 år, och har bara gott att säga. Han tar sig tid att leta fram de delar man efterfrågar, har de mesta och håller alltid en vettig prisnivå. Alla 3 som arbetar där är mycket trevliga och tillmötesgående.
:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp av 5 möjliga.

Till Clueless: EMA-motor!

Till trådskaparen:
Jag har endast handlat delar av honom under ca 10 år, och har bara gott att säga. Han tar sig tid att leta fram de delar man efterfrågar, har de mesta och håller alltid en vettig prisnivå. Alla 3 som arbetar där är mycket trevliga och tillmötesgående.
:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp av 5 möjliga.

Stämmer!! Tack så mkt!! Hoppas R N kan fixa min motor, handlar iofs främst om kostnaden...annars får jag förm sälja skrutten som den är & hoppas på det bästa, men lär bli en hojlös säsong isåfall...& jag som planerat att vurpa omkring i en viss grusgrop :gråta

Vet nån när han öppnar på morgonen? 07:00?
Han verkar sluta tidigt i alla fall, för inget svar i telefonen nyss.

Tack för alla svar

Förutom alla posetiva svar här så har jag också bara hört gott om denna firma, med dom jag hittills pratat med.

Så nu är service bokad, eller ja, ventilspelsjustering.

Ringde runt lite och kollade lite priser och det varierade mellan 1200 uppemot 1900 på de firmor jag kollade med, RNs låg i det nedre delen och då det är den firma jag har närmast till så var det bara att boka.

Har ju hittills bara pratat med dom i telefon men fick ett mycket posetivt intryck.

Jag sa även till R N igår att deras firma finns omnämnd i mkt goda ordalag på sporthoj.com vilket gladde dom oerhört :)

För länge sedan så lämnade jag in två st krökta gaffelben till honom och jag blev mäkta imponerad över hur raka dom blev. :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...