Någon som är sugen på ett litet handledarskap?

Nektergal

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2011
Hoj
Street Triple R -13
Tjenare folket!

Har precis blivit medlem här samt köpt mig min första mc (känns helt fantastiskt).
Har en handledare just nu men då vi vissa veckor har lite kniviga arbetstider tänkte jag höra ifall det finns någon kunnig person som kanske skulle vilja köra med mig lite då och då (inga krav ställs ang hur frekvent, men något är bättre än inget).
Jag betalar givetvis för soppa, ev käk och kanske någon summa för uppoffring av tid.
Mitt körkortstillstånd etc är fixat så är ju bara att ansöka om handledarskap som krävs.

Lite personlig info kanske inte skadar heller, är en 20 årig pojkvasker och arbetar som elektriker. Sambo med flickvän och kommer ursprungligen från småland.

Tack och hej! Annars syns vi förhoppningsvis på vägarna!

Eftersom man som handledare "lånar" ut sitt eget körkort är det ofta bra om man har en lite mer personlig relation till den man ska hjälpa.

För att du lättare ska kunna visa vad du är för en skön pajsare föreslår jag att du kommer till GP när det är körningar (se stora körtråden tex).

Ta med en låda jordgubbar och ett glatt humör så har du ökat dina möjligheter många gånger om.

Lycka till!

Mark som själv skrev in sig på körskolan idag

Eftersom man som handledare "lånar" ut sitt eget körkort är det ofta bra om man har en lite mer personlig relation till den man ska hjälpa.

För att du lättare ska kunna visa vad du är för en skön pajsare föreslår jag att du kommer till GP när det är körningar (se stora körtråden tex).

Ta med en låda jordgubbar och ett glatt humör så har du ökat dina möjligheter många gånger om.

Lycka till!

Ja det har du rätt i såklart, får försöka ta tag i den sociala biten då helt enkelt. Som nyuppflyttad här har man inte världens största krets med människor runt sig.
Gubbar och leende - check ;)

Lycka till!

ursäkta ot men vad fan har du gjort nu mark? :D

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...