Någon som är duktig på Photoshop?

Suki

Darkside
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
3 St olika
Har en i ögonfallande lackskada på vår hobby bil å har hittat en dekal som jag skulle kunna tänka mig att trycka dit men skulle då vilja ha hjälp att spegelvända den samt flyttat ett par bokstäver... Någon som har kunskap samt ork att kolla på det?

Suki skrev:
Har en i ögonfallande lackskada på vår hobby bil å har hittat en dekal som jag skulle kunna tänka mig att trycka dit men skulle då vilja ha hjälp att spegelvända den samt flyttat ett par bokstäver... Någon som har kunskap samt ork att kolla på det?

Enkelt ingrepp, upp med bilder bara!

Här kommer bilden

detta är ju för höger bakskärm skall ha en till vänster också dä isåfall.. tackar Er på förhand....

Eller har Ni några annnat som kanske kan passa bättre att klappa dit på bilen märket är rätt långt bak på skärmen..

Bifogat

• No.jpg
    No.jpg
    39.6 KB · Visningar: 113
  • Bilen.jpg
    Bilen.jpg
    131.8 KB · Visningar: 199
Jag tycker nästan det är lite synd att sätta på ett "no fear"-märke på en sån fin bil. Anser att de hör hemma på 18-åringarnas fulstylade golf 2:or. Men det är ju min åsikt. Varför inte ett cobramärke istället. Finns ju säkert tuffa märken med "ormhuvuden" på. :)

Ja jag är öppen för alla förslag som kan tänkas passa. men det är så långt bak på vänster skärmen att jag tycker det skulle passa bättre med någon typ av avläng dekal... skal testa först att bättra i det å se hur det blir då jag allra helst inte vill ha någon dekal alls...

Bifogat

• orm.jpg
    orm.jpg
    31.8 KB · Visningar: 79
Suki skrev:
detta är ju för höger bakskärm skall ha en till vänster också dä isåfall.. tackar Er på förhand....

Eller har Ni några annnat som kanske kan passa bättre att klappa dit på bilen märket är rätt långt bak på skärmen..

Sån fet bil!!!

Är det replika eller?

Har du byggt den själv???

Vilket byggsatts har du använt???

Faan vad jag vill ha en cobra!!! ved en fet V8 bigblock i !!!

Respekt!!!

Nej jag har inte byggt bilen utan köpt den som den står..
Sitter en Cheva 350 LT1:a i den å 5 vxl man låda. Bilsteindämpare runt om med öhlins fjädrar..

vad är de som e lackskadan?
strecket på bakskärmen?

Suki skrev:
Nej jag har inte byggt bilen utan köpt den som den står..
Sitter en Cheva 350 LT1:a i den å 5 vxl man låda. Bilsteindämpare runt om med öhlins fjädrar..

Nyfikenheten dödar mig.

Är grymt sugen på en cobra!!!

vad fick du ge, om man får fråga?

Replika eller??

bra skick???

...

En replika men ganska dyr trots det.. men dom verkar ju stå rätt högt har kikat rätt länge efter en .... Bruks skick för banåkning.... Låg vikt å hyffsat smidig insprutar motor

Blev inte riktigt klok på exakt var dekalen skulle sitta, hursomhelst passar någon sådan dekal in på en sådan bil, min åsikt iaf

Här kommer en bild iaf

Bifogat

• Bilen copy.jpg
    Bilen copy.jpg
    128.5 KB · Visningar: 103
*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back