Någon runt växjö på fiddy?

t-quick

oldie but goldie, HSK
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 625sxc, zx636r -03*såld, gsx750r -05 *RIP*
tja är precis på väg att köpa mig pitpro pro och leka lite med.
Finns det någon mer än jag som bor i närheten av växjö och kör fiddy?

..kommer även att köpa motardsulor till den ifall någon kör inomhus.

PitPro_pro_350.jpg

Last edited:
tjena.. ja bor lessebo.. kör en Blata replica och har en 14E oxå.. hade varit kul med lite inomhus körning!! :D

tjena.. ja bor lessebo.. kör en Blata replica och har en 14E oxå.. hade varit kul med lite inomhus körning!! :D

Hur är intresset för minimoto i o runt Lessebo Växjö? Vet du flera som har minimoto o har ni kanske någonstans där ni kan köra i närheten?

Hur är intresset för minimoto i o runt Lessebo Växjö? Vet du flera som har minimoto o har ni kanske någonstans där ni kan köra i närheten?

Ja det är jag och en till som har minimoto vi brukar köra ibland inne i samhället när min lilla kompis orkar och vill slita sig från sin dator.. annars kör jag själv..
skulle vara roligt att träffa lite fler som kör som sagt och prova att köra inomhus.. vet att det finns en inomhus gokartbana i växjö men vet inte om man får köra minimoto där men de är ju lätt att ta reda på annars finns ju en stor gokartbana utomhus oxå i hagaslätt..

vad kör du för nåt då??

Nej för min del är det bara bana som gäller, kör i Kalmar men även andra banor runt om i landet som Borås, Malmö, Västerås mfl.mfl...
Vet att det finns en bana i Lessebo men där har väl aldrig varit nån körning hitills med minimoto om jag förstår det rätt....Det var ett av själen till att jag frågar....just om det kanske skulle finnas ett intresse för att köra på bana i från folk i området runt Lessebo, Växjö.

Nej för min del är det bara bana som gäller, kör i Kalmar men även andra banor runt om i landet som Borås, Malmö, Västerås mfl.mfl...
Vet att det finns en bana i Lessebo men där har väl aldrig varit nån körning hitills med minimoto om jag förstår det rätt....Det var ett av själen till att jag frågar....just om det kanske skulle finnas ett intresse för att köra på bana i från folk i området runt Lessebo, Växjö.

Ja det är klart man är intresserad av att köra på bana.. hade varit kul!
iallafall jag tycker det skulle vara kul.. inte tävling men bara köra för skoj skull :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman