Någon mer som vågat sig ut med bågen idag?

Hej Mr Helmut, jag tog en sväng på Juldagen. Hade precis monterat en PC3 och ett K/N-luftfilter och kunde inte låta bli att starta upp och ta en sväng!

Japp

Var ute o köre runt gbg den 30e !
Riktigt gött väder. Skulle igentligen bara tvätta bilen men så var det ju sååå lockande.

Hej Mr Helmut, jag tog en sväng på Juldagen. Hade precis monterat en PC3 och ett K/N-luftfilter och kunde inte låta bli att starta upp och ta en sväng!

Men det är ju det som gör vintern här hemma i Sverige extra rolig, väntan till att få prova cykeln.

Var inte lika roligt när jag bodde i spanien och kunde åka varje dag:rolleyes:

skulle vilja säga tvärt om Mr Hmut! det positiva med dom senaste snölösa vintrarna är att hojsäsongen blir så lång.

Men det är ju det som gör vintern här hemma i Sverige extra rolig, väntan till att få prova cykeln.

Var inte lika roligt när jag bodde i spanien och kunde åka varje dag:rolleyes:

Kan ju säga att dina reportge från Spanien var inspirerande! Jag skulle vilja köra på tex Ricardo Tormo-banan någon gång under svensk vintertid! Hur gjorde du för att boka en bandag där, vilka arrangerar bandagar?

Kan ju säga att dina reportge från Spanien var inspirerande! Jag skulle vilja köra på tex Ricardo Tormo-banan någon gång under svensk vintertid! Hur gjorde du för att boka en bandag där, vilka arrangerar bandagar?

Tja

Kul att du uppskattade det:)

Jo jag surfade in på Jerez hemsida, sen kollade jag där vem som arrangerade en bandag på datum som passade mig. Där ser man nummer till arrangören så är det bara att kontakta dom.

Fungerar säkert på liknande sätt med andra banor.

Ricardo Tormo har jag aldrig hört talas om, okunnig som man är. Vart ligger den?

Jodå....

...var ute och rastade Highlanden några dagar efter nyår: +2 grader men torrt och fint :rolleyes: på vägarna. Efter några mil drog det ovanligt kallt kring magen och då hade dragkedjan i midjan på skinnstället gett med sig :gnissla ...har nog med stället att göra än all go julmat man stoppat i sig -hoppas jag :rolleyes:

Men en trevlig åktur var det :tummenupp

Bifogat

• P1020049m.JPG
    P1020049m.JPG
    61.1 KB · Visningar: 65
Idag blev det en väldigt kort runda kom 2 km innan jag insåg att det var förenat med absolut livsfara att vara ute på 2 hjul. Stod stilla när jag började glida mot vägrenen, faktiskt första gången jag vänt och kört hem igen pga väglaget det brukar vara teflonminnet med glömd plånbok passerkort till jobbet etc som är orsak till att jag vänder hem efter några km. Audi med vinterdäck kändes motiverat idag antispinn och ABS är inte så dumt ibland.
Imorgon torkar det nog upp:tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...