Någon mer som skall till flygfesten i Borås?

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
http://www.flygfest.nu/
Blir nog rätt ballt, någon mer som har planerat in en söndagstur dit? :)

Niklas Ek ska tydligen också dit, så ni får se sånt som ni aaaaldrig trodde var möjligt på en mc. :tungan

Jag skulle gärna åka på en flygdag med så många pärlor i luften.

Vampiren är ju bara såååå vacker, men flera av dom andra är inte heller pjåkiga, dom gamla skolflygen, och segelflygen, men ser man så mycket av dom under en uppvisning?
Dels inbillar jag mig att dom vill ha rejält med höjd innan dom börjar, sen är ju flygkroppen och vingarna så slimmade.

GuW skrev:
Jag skulle gärna åka på en flygdag med så många pärlor i luften.

Vampiren är ju bara såååå vacker, men flera av dom andra är inte heller pjåkiga, dom gamla skolflygen, och segelflygen, men ser man så mycket av dom under en uppvisning?
Dels inbillar jag mig att dom vill ha rejält med höjd innan dom börjar, sen är ju flygkroppen och vingarna så slimmade.

Man ser en acroshow med segelkärror rätt bra. Polaren brukar ha rök på sin kärra när han uppvisningsflyger, det kanske spridit sig.

Fasen, det är mycket nu. Har nog ingen möjlighet att ta mig ner... någon som har en länk till det där programmet med alla flygdagar i Sverige?

Mvh,
/Fredrik

GuW skrev:
Vampiren är ju bara såååå vacker

Ja eller hur, den låter som musik när den går förbi på låg höjd med va? Vi har en här i stan och den är inte vad jag skulle kalla vacker. Tur att man snabbt och enkelt åker över till grannstaden och kan kika på gripen istället.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg