Någon mer som redan har gått omkull i år?

Dr. Adrenalin

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
Ktm 660
Jävla skit!

Har averkat ca 100 mil på nåra veckor med hojen i år fram till i måndags...

En helskön eftermiddag med brasa å grillad korv, sen på hemvägen i början till skymningen hoppade backen upp väldigt oväntat! Hamnade i rullgrus, for omkull å fortsatte vidare med nån kullerbytta-volt å landade med huvud å axel så nyckelbenet gick av! JÄVLA SHAJSE! Avskyr numera rullgrus sjukligt otäckt mycke..! :kryckor

2855374 Jävla skit!

Har averkat ca 100 mil på nåra veckor med hojen i år fram till i måndags...

En helskön eftermiddag med brasa å grillad korv, sen på hemvägen i början till skymningen hoppade backen upp väldigt oväntat! Hamnade i rullgrus, for omkull å fortsatte vidare med nån kullerbytta-volt å landade med huvud å axel så nyckelbenet gick av! JÄVLA SHAJSE! Avskyr numera rullgrus sjukligt otäckt mycke..! :kryckor
Avskyr NUMERA?, rullgrus. :va Har man ju alltid hatat! Synd om dig, hur länge tills du kan börja köra igen? Krya på dig!

1 än så länge iaf.

Skulle dra en sväng genom skogen på vägen hem, tro fan att det inte ligger en trädstock mitt ivägen. Tänkte jag skulle wheela över den, så lyckades jag få bakhjulet spinna istället och jag kör rätt in i stocken. :D

Men krya på dig, rullgrus med motard brukar gå lite hur som helst..

Jag kan trösta med att det var mycket mindre smärtsamt att köra hoj än bil när jag slog av en bit av nyckelbenet för ganska exakt ett år sen. På hojen stöder man ju armen nerifrån så man får ingen belastning i axeln. I bilen hänger ju armen å drar i axeln :gnissla

Klart! :tummenupp :hihi

Testa skogskörning, det är sjukt roligt med motardhjul!

Japp, det var skitkul tills man vurpade och pajade ledband i knät, var en vecka sen och har precis börjat åka hoj igen :gnissla

Förövrigt så var det 2:a vurpan i år..

Jag har slutat räkna:)

En vurpa än så länge.

Var i början på januari någon gång.

Sjuk tur du har som är uppe redan en vecka efter ett pajat ledband..! :tummenupp

Ja, pajat är väl kanske fel ordval, det gick inte AV men utsträckt samt skadat muskelfäste, bara för att man inte kan gå som folk betyder inte att man måste ställa undan hojen :)

Ja, pajat är väl kanske fel ordval, det gick inte AV men utsträckt samt skadat muskelfäste, bara för att man inte kan gå som folk betyder inte att man måste ställa undan hojen :)

Aha, jag trodde du smällt det... :)

Har du inte problem med motarden då eller du har inte ont i knät normalt? Jag tycker jag blir stel i knäna om jag kör... Kanske är när man kör på bakhjulet och slår ner hårt. :va

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN