Någon mer än jag som körde hoj i natt?

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07
:huvet
Fan, nu är det illa pojkar & flickor!!!

Jag drömde att det var premiärtur inför sommaren i natt! :mad:
Det var fortfarande snö ute men vägarna hade torkat! Inte en enda bil när jag "var ute och körde".

Var detta en mardröm eller var det en bra dröm...jag vet inte...:va

Ingen som haft någon liknande dröm på sistånde?

Jag drömde också att jag körde hoj inatt.... jag och polarna körde som idioter inne i stan,, på bakhjulet igenom smala gränder och grejer... sen stog vi å börna vid en gammal tant som blev jätterädd å vi bara garva!! hahaha... fan va sugen jag blir på att köra nu.... damn

Oddjob skrev:
Welcome to Skåne :tuttar

(okej det är lite fuktigt, men vägarna är snö och isfria och man kan köra hoj :tummenupp)
precis vägarna är jätte fina, varför kan man inte ta körkort nu :mad:

Körde inte hoj inatt, men en del som var på SH-pub körde buss... :hihi

Oddjob skrev:
För att jag inte fyller år förrän om 39 dagar såklart.. :tungan
hehe, jo det kanske är därför. men jag fyllde ju år i augusti så jag har våndats rätt så länge.

Nursey skrev:
Jag KÖRDE hoj i natt (så det ven i hjälmventilerna) :brynad :banana
Jag drömde oxå att jag körde inatt,fast inte hoj :tungan .Tror det ven lite i bakre "ventilen" oxå ha ha ha ha :D

Nursey skrev:
Haha, hade du kul på puben Jacke?
Jag drömde inte att jag körde..jag körde..God bless golfströmmen :)
kört sen den 10/2 jobbigt :huvet

Drömde att jag satt på nya motarden och körde. Träffade bl.a. Spectre. Kom fram till en halvbrant backe och drog på lite extra. Döm om min förvåning när det står ett får (!) målad som en polisbil till vänster och kollar på mig. Åker förbi med gasen ännu längre ner. När jag kommit upp för backen så kommer det en kurva från Bulten (där de har huggit ner träd, vänsterkurva ifall man kommer från Tungelsta), men skillnaden är att den här kurvarna är 90 grader, och åt höger istället för vänster. Gör ett nerlägg á la motogp combo supermoto. Det hela slutar dock tvärt med att jag ramlar ungefär som man gör på MotoGP 3 (åker två meter och gör en kullerbytta). Klarar mig fint. Men hojen har bara ett halvt styre, ingen blinkers fram på höger sida. Lite repig. Annars i fint skick.

Har nog drömt att jag är ute å kör hoj minst ett par ggr i veckan sen jul eller nåt.
Blir ju inte direkt lättare att invänta våren då.... :huvet

Visserligen har några av drömmarna varit mer avskräckande än lockande. Är tex inte lätt att stå bredvid hojen och köra utan fungerande bromsar.

Jag drömde igår att jag tog ut hojjen. det var en solig sommardag och körde och körde. Sen kom jag till en kurva, lägger ner underbart så det skrapas knän, sen helt plötsligt så får jag STYRDÄMPAREN i handen!! (obs, forstätter att skrapa knä :) )
Sen åkte jag hem o ställde hojjen i garaget som var inglasat, utan att låsa hojjen, så jag var skitnervös för att gå därifråm.

End of dream

Jag drömde att jag körde novemberkåsan i natt!

Tror att det här drömmandet har ungefär samma funktion som "ofrivillig utlösning" Hur nu en utlösning kan vara ofrivillig.. :Freak

När det går för lång tid utan mc-åka så tar kroppen hand om det själv istället.

hehe hmm du har ju rätt :tummenupp

har ju ingen hoj just nu men har väll vart lite drömmar från svunna tider och om en ny hoj,

oooh meeen varför dröjer våren så :huvet

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...