Någon mek kunnig från JKPG?

Gixxer_750

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2005
Hoj
Yamaha R6
Tjena! Det ligger till så här att jag skulle vilja ha hjälp av någon som är haj på att mecka i att ostrypa min yamaha R6..
Problemet kommer när jag kommer till förgasarna, där vågar jag inte pilla mer Så om någon känner sig manad att hjälpa mig och få 200spänn för besväret så är jag tacksam..

Tack på förhand // Jakob

Det är ingenting att oroa sig för. Det som kan vara lite svårt är att få loss förgasarbryggan, där får du slita och bända lite ofrivilligt. :brinnerup

Jo och det skulle kag vilja ha hjälp med av någon som inte har så mycket får sig någon gång nu i veckan..;) Har en klockren beskrivning men vågar inte pilla längre nu när man kommer ner till förgasarna..HJÄLP =)

ladbol skrev:
2247162 Låter juh inte så lockande,,.... :tungan
Nej faktiskt inte. Heldre att man blir bjuden på en pizza eller nåt. :hihi Alltid trevligt med nya MC kompaniorer, pengar är överflödigt i dethär sammanhanget anser jag. Hade gärna hjälp dig men jag har inte vägarna förbi Jkpg på ett bra tag nu.

haha ok,, nej det är inte särskiltl lockande va? =) Någon annan som är sugen.. blir ju provkörning efteråt... haha

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back