Någon med MC i Nynäshamn??

Livhusaren

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2008
Hoj
Kåtemm(a) 950 SM
hallå! är det någon som kör mc och bor i nynäshamn med omnejd?? skulle i så fall va kul att ta en sväng nån kväll, kanske ut mot torö eller motsvarande..

Själv kör jag en motard.. ni kan ju skriva vad ni kör...

/Daniel

Tänkte just lägga ut en tråd angående deta när jag såg den här.

Jag bor i Nynäshamn och jag har en motard, de är två rätt av två!

Någon mera i Nynäshamn och des omnejd?

Blir de någon åktur i veckan?

Last edited:
fan va schysst! jag jobbar inne i stan för tillfället, så jag åker in varje dag.. men jag e väl hemma kring 18-19 tiden så det finns ju ändå tid över om man ska ta en sväng på kvällen...

Ska vi ta en kortare sväng till Torö på Torsdag?

Tid? Plats? Jag jobbar i Nynäs och är hemma tidigt.

Mitt förslag: Klockan 20:00 på shellmacken vid kullsta. Även andra är välkommna.

Blir de bra för trådskaparen? Annars är de bara att komma med ett bättre förslag eller skicka ett PM så debaterar vi vidare :)

Last edited:
De känns som om jag har kapat tråden...

De blir ingen körning i dag Torsdag, inte för att jag tror att någon förväntade sig det. Det har inte varit så mycket liv i tråden, de känns som om man pratar med sig själv :näsblod

Men för de som är intresserade att följa med på en gruppkörning och bor i Nynäshamn med omnäjd kan skriva i tråden eller skicka ett PM till mig så ska jag försöka fixa något.

Håller på med lappen as we speak, siktar på Augusti, dessvärre en landsvägsmaskin men det kanske går ändå?
Bor i Ösmo men jobbar i Nynäs :)

Bor i Tungelsta, ett och ett halvt stenkast från Bulten. Men det är inte så långt bort när motorvägen ligger nära till hands! :)

Håller på med lappen as we speak, siktar på Augusti, dessvärre en landsvägsmaskin men det kanske går ändå?
Bor i Ösmo men jobbar i Nynäs :)

Mitt nuvranade nick kanske är lite missvisande, jag kör en supermotard hoj nu och har bet om namnbyte så snart är de ordning å reda igen :)

De är bara att återkomma i Augusti när du har lappen så får du hänga med på tur.

Bor i Tungelsta, ett och ett halvt stenkast från Bulten. Men det är inte så långt bort när motorvägen ligger nära till hands! :)

Två nya som har skrivit i tråden, vad trevligt. De är bara att skicka i väg ett PM om du vill åka. Tungelsta är ju runt hörnet för oss som bor på landet. :rolleyes:

Last edited:
Vi är några stycken som bor runt nynäs här, bl.a. jag och dema2.. Åker nästan på varje torsdagskörning (kolla sthlm forumet), annars blir det mycket åka på småvägarna runtom:)

Vi är några stycken som bor runt nynäs här, bl.a. jag och dema2.. Åker nästan på varje torsdagskörning (kolla sthlm forumet), annars blir det mycket åka på småvägarna runtom:)

Jag har också tänkt att åka på någon torsdagskörning men saker har kommit i vägen, som en jäflans massa regn som igår :död Jag får återkomma när solen lyser lite mera.

För övrigt tycker jag det är skoj att tråden har vaknat till liv, man skulle försöka att fixa en gruppkörning med startpunkt i Nynäshamn? Jag återkommer när vädret är lite mera stabilt och jag har arbetat ihopp en plan.

To be continue...

Ja nu är solen här! Och vädret ser helt mmmkay ut på onsdag, någon som vill åka en mindre runda från Nynäshamn upp till Rosenhill på småvägar i lagom långsamt tempo?

Samling 18:30 på Shell?

Frågor? Skicka mig ett PM eller skriv i tråden.

Många frågor? Min msn: lime.88@hotmail.com

Ehh, sluta åk så mycket nu. Häng med mig och meka ihop min moppe istället - mycket roligare!

Ehh, sluta åk så mycket nu. Häng med mig och meka ihop min moppe istället - mycket roligare!

929? De är väl en Honda maskin? Trode inte japanska maskiner gick sönder :rolleyes:

Ingen annan som vill åka i stället för att mecka? Vi kan åka till Itcha75 och titta på när han meckar :D

Jaha ingen som vill åka i dag?

Då ger jag mig i väg på en solo tur men vart och när vet jag inte så jag ställer in 18:30 körningen i dag.

Om någon är intresserad av att ta en sväng valfri dag så länge solen skiner skicka ett PM. Inge ide med att försöka starta någon körning i Nynäshamn när ingen vill hänga med :död

929? De är väl en Honda maskin? Trode inte japanska maskiner gick sönder :rolleyes:

Ingen annan som vill åka i stället för att mecka? Vi kan åka till Itcha75 och titta på när han meckar :D

Jodå! Om man krashar tillräckligt hårt så..
Tänkte få klart den under morgondagen och köra jungfrutur på lördag. Då ska det vara hyfsat väder. Kanske dra lite bus då?

Jag sliter på med KK och såfort det är klart kan vi brumma runt :)
Ska ner på Kullsta trafikskola idag och bli bedömd :P

Jäkla väntetid som privatist, fick tid den 10 September men om jag har lite flyt nu med kullsta så kan de ordna en tid lite snabbare. Jäklar va sugen man är nu kan jag säga. Egentligen tycker jag nog att ni alla skulle parkera cyklarna tills jag är klar :D

Puss
Jacob

Tråden håller på att dö så jag bumpar den lite.

Finns de ingen som bor längst ut på södertörn som vill och kan åka.

Itcha75:s hoj verkar kaput fortfarande eller hur går de Itcha? De var ett tag sen man hörde något från dig.

Bastard har inte lappen ännu, men snart kanske?

Och trådskaparen verkar ha övergivit sin egen tråd och går inte längre att få tag på.

Ingen som vill och kan åka nu i veckan?

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...