Någon med Feedback på ninja skor

Haha jag tydde rubriken som att du skulle smyga runt och slåss. :)
Ikitabi+Ninja+Slippers.jpg

Liksom... :tungan

Om jag var Kawasakionanist hade jag lätt kunna ha ett par på en hylla i garaget som en kul grej men joggingskor är det fulaste som finns att ha på fötterna och ett par kawasakigröna till råge på det så hade jag kräkts varje gång jag såg mig i spegeln för hur dåligsmak jag hade haft.
Ursch och tvi vale!!!

Om du desperat behöver ett par joggingskor, skulle jag köpa ett par vanliga gröna och spara mellanskillnaden mot något roligt mc-tillbehör istället.

Bifogat

• newbalance.jpg
    newbalance.jpg
    163.4 KB · Visningar: 79

hehe de där var häftiga. fast det kliar lite mellan tårna bara jag kolla på dem :)

Om du desperat behöver ett par joggingskor, skulle jag köpa ett par vanliga gröna och spara mellanskillnaden mot något roligt mc-tillbehör istället.

Nä Jag är ju inte på jakt efter några direkta joggingskor heller. Några skor jag trivs i och som håller. Därför jag undra om dessa lever upp till priset eller det bara är några billiga skor som de har tagit 1000kr extra betalt för Ninja loggan

Jo det blir nog så. Fast jag ska nog prova dem iaf ifall de har de hemma.

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...