Någon med erfarenhet av Ford Mondeo från 2007 och framåt?

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Har reserverat en Mondeo kombi 2007 (nya modellen) med 2,0 motorn på 145hk tills imorgon. Någon som äger en sån som kan dela med sig av sina erfarenheter?

Förbrukning, kvalité osv.....

Har standardstereon AUX-ingång? Letade efter den men hittade ingen, gick dock att välja AUX på stereon... Tror modellen på stereon hette CD6000?

Någon som monterat dragkrok på en Ford av nya modellen? Hur mkt gick det på isf?

Skippa "Ford är skit!!!" osv, vill ha lite användbar info.

Grattis, du kommer garanterat ångra dig :tummenupp :hihi

Tack för hjälpen, Yabba från Krillehöla...... :pangihuve

Vill du höra sanningen, eller nöjer du dig med enbart positiva omdömen??

Så länge den baseras på egna erfarenheter av Mondeo årsmodell 2007 eller nyare så vill jag gärna höra vad du har att säga om bilen.

Men vill som sagt inte höra: "Min farsas polares kusin jobbar på verkstad och han säger att ford är skit"

Ford har en lång erfarenhet av usla bilar... Och ford mondeo har man hört mest skit om. Men den kan ju ha blivit kanonbra 07 men jag hade då inte tagit risken i alla fall... Jag hoppas i alla fall för din skull att den blivit bra.
Du kan väll skriva här om ett halvår och tala om hur den har funkat om du nu har slagit till på den... :tummenupp

Jepp, blev affär idag. Tiden får utvisa om det var ett bra köp.... Snygg och rymlig är den iaf, ska hämtas om en vecka när nya vinterdäck monterats och dragkroken sitter på plats.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg