Någon med erfaranhet från FC-Moto.de?

philsson skrev:
Provade ett i Nässjö st 52 för att sedan beställa från FC-Moto men det jag fick hem var gnuttan större än det jag provade i butik trots samma storlek på papperet, kan hända att jag inbillar mig ifs. Mycket fina ställ. Köp!. :tummenupp

fick mitt idag! Sítter också kanon, men jag tyckte också att det satt lite lösare :va
Dessutom va knäppníngen olika mot de ja prova i Sverige.
Men allt va kanon. Rekomenderar också FC-MOTO.de :tummenupp

Kenya skrev:
fick mitt idag! Sítter också kanon, men jag tyckte också att det satt lite lösare :va
Dessutom va knäppníngen olika mot de ja prova i Sverige.
Men allt va kanon. Rekomenderar också FC-MOTO.de :tummenupp
medelmåttet är nog Feta i tyskland så har de "samma" storlek för att åtminstonde få behålla lite av självförtroendet :hihi

Vad borde passa mig på 186/80kg vad gäller Berik? Dainese 52 passar mig fint på längden. Berik och Arlen Ness är ju rätt lika i design, är deras storlekar likvärdiga också?

-PLM- skrev:
Vad borde passa mig på 186/80kg vad gäller Berik? Dainese 52 passar mig fint på längden. Berik och Arlen Ness är ju rätt lika i design, är deras storlekar likvärdiga också?

Vad har du för storlek på midjan på jeans? 28-32 så passar ett arlen ness 52 bäst (smala i midjan). Om du har midja 32-34/36 passar nog berik 52 bättre. Jag har 33 i midjan och berikstället sitter som ett smeck! :tummenupp Arlen ness stället är lite vidare för låren än berik och på överdelan har jag upplevt dom ganska lika.

Jag har 33/34 i midjan, tack för tipsen! Hur lång är du? Jag är ju rätt lång, så de kanske är korta i grenen?

-PLM- skrev:
Jag har 33/34 i midjan, tack för tipsen! Hur lång är du? Jag är ju rätt lång, så de kanske är korta i grenen?

Jag är 181 och väger 71 och ett 50 sitter som sagt perfekt på mig. Har själv haft ett Dainese stl 50 och dom är ganska lika vad gäller längden (jag har inte märkt någon skillnad). Jag tror ett Berik 52 sitter som gjutet för dig! :tummenupp

Jag är 188cm och har 33 eller 34 i storlek i midjan på jeans. Mitt Arlen Ness stl 52 sitter helt perfekt, möjligtvis lite kort i ärmarna bara.

Det är Duells som kränger Berik.
Lista på återförsäljare finns på duells.se

/KLP/

Torlejf skrev:
Om man väljer att man ska betala vid leverans, vill dom då ha Euro eller kronor?

Mvh. David.

Jag fick hem jackan jag beställde idag, Arlen Ness 3298, och UPS ville ha kronor, i jämna pengar.

Beställde ett Alpinestars GPU den 12 Januari å de har inte kommit än =(
Efter jag mailat till dem tre ggr svarade dem till slut att de väntade få in dem förra veckan så de borde ju komma snart =)

MVH

Classeboy skrev:
Beställde ett Alpinestars GPU den 12 Januari å de har inte kommit än =(
Efter jag mailat till dem tre ggr svarade dem till slut att de väntade få in dem förra veckan så de borde ju komma snart =)

MVH

Jag hade lite mer flyt. Beställde i helgen och fick paketet för en halvtimme sedan. 48 timmar efter de skickade det.

Har precis beställt 2 par handskar så får man se om det kommer fram nåt eller inte.

Steinmeister skrev:
Så nu undrar jag vart fan dom säljer dom i Sverige så man kan prova storlek. Mina mått är 192cm 85kg 33-34 midja = lång och smal, vilken storlek passar tror ni som köpt dom?

Jag är 188 och pendlar mellan 80-85 kg (lång och smal) provade storlek 52 satt bra över kroppen dock för kort för mig, jag valde en 54 men du behöver nog även en 56 pga längden...

ett riktmått, men prova stället i Sverige först

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...