Någon i sthlm med en motard över? :D

StunterGirl

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2008
Ort
Ôvik
Hoj
suzuki
Någon i sthlm med en motard ?

Haha ja nu har man läst en och annan tråd där flickor på forumet letar cross/hoj att låna för de vill köra av sig lite men har ingen egen hoj.
Jobbigt med abstinens..:gnissla

Tänkte kolla med er som har motarder om någon är sugen på 'bytlåna någon timme' och få köra lite cross..ist..
Vet inte varför men jag har hamnat i någon ''motard -depp period''
Så fort ja hoppar upp på yzf 450n drömmer jag mig bort för jag är så JÄKLA sugen på motard..glömt hur det känns...
Så om någon där ute har lust med samkörning en dag 'vid gropen' säg till föfasiken:D finns cross att låna mohahaha.
 
Last edited:
Jag måste bara pipa in lite snabbt och fråga: Var ligger den där grusgropen? Det ser riktigt roligt ut!

/ Martin
 
Last edited:
Såg att det finns hojar som man stoppar i en krona i utanför dom stora matvaruaffärerna...kanske kan vara mer passande för fröken som har en ''motard -depp period'':trött
 
Last edited:
Ska du ha den till att glida på gatan, eller ska du ha den till att köra bana?
Jag har ju både en 660 SMC och en 520 SX och skulle nog kunna komma över till Sthlm och köra med dig om du vill, någon gång under de närmsta 2 veckorna eftersom jag är ledig, och gärna skulle köra. :)
 
Ska du ha den till att glida på gatan, eller ska du ha den till att köra bana?
Jag har ju både en 660 SMC och en 520 SX och skulle nog kunna komma över till Sthlm och köra med dig om du vill, någon gång under de närmsta 2 veckorna eftersom jag är ledig, och gärna skulle köra. :)

Är du seriös?
Du bor ju långt bort:jisses
Haha nä ja tänkte bara åka lite väg, aldrig testat köra bana med motard ..tänkt pröva till sommaren verkar as kul:yoparty Kör du bana också?=)
 
Är du seriös?
Du bor ju långt bort:jisses
Haha nä ja tänkte bara åka lite väg, aldrig testat köra bana med motard ..tänkt pröva till sommaren verkar as kul:yoparty Kör du bana också?=)

Ska ändå över till Svea någon dag nästa vecka för att åka till Lelles, samt till Sthlm för att föra in en ram på pulverlack. Känns ju inte som så mycket jobb att kasta upp hojen på flaket samtidigt, om det gör någon glad. :)
 
Ska ändå över till Svea någon dag nästa vecka för att åka till Lelles, samt till Sthlm för att föra in en ram på pulverlack. Känns ju inte som så mycket jobb att kasta upp hojen på flaket samtidigt, om det gör någon glad. :)

Ram?Haha kan fan betala lacken på din ram alltså:D :kär
 
Ram?Haha kan fan betala lacken på din ram alltså:D :kär

Haha, riktigt så långt ska du väl inte behöva gå...
Finns ju enklare sätt, typ, ligga? :tuttar

Nej men, fundera på saken du. För jag ska ju som sagt över till Tokholmen under nästa vecka, och har du tid och lust så är det inte något stort bekymmer för mig att släpa med mig Bettan.
 
Nej men, fundera på saken du. För jag ska ju som sagt över till Tokholmen under nästa vecka, och har du tid och lust så är det inte något stort bekymmer för mig att släpa med mig Bettan.

Hahahaa förstod att de skulle komma..jäkla sporthoj haha:D :tuttar
Nämen vadå..fundera på om ja vill åka motard lr inte?:D
Drar ett pm ist
 
sex the power of life :P haha
vi killar blir förstörda i huvet av tjejer av någon skum anledning och vi tappar allt förnuft :P
haha låt dig inte luras av deras vackra yttre, de kommer förgöra dig och äta upp dej med tiden :P
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top