Någon i skåne som kan titta på en R1 åt mig?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nu gäller detta olssons bil & mc!!!!!!
Jag kan rekomendera dom utan problem, Köpt flera objekt av dom.
Bra killar som själva kör hoj, och jo där jobbar en som heter Olsson i efternamn!
Håll isär företagen om ni ska snacka skit och min åsikt är att detta företag
verkligen inte förtjänar detta..

Hej Pajsen, den hojen jag har för avsikt att köpa annonseras av Olsson´s men kontakten jag har är inte Olsson. Tycker du jag ska känna mig lugn nu när dom gått ihop?

Menar du att du inte skulle kunna känna dig lugn för det e en blatte som svarar i telefon?
Det är inte allibabbas förtio rövare, det är en firma! som importerar bilar och motorcyklar.

Jag är inte "kompis" med dom, men efter som jag köpt 2bilar och nu en tredje hoj av dom så kan jag
bara säga vad jag tycker och det är possitivt.
Har också läst dessa dåliga grejor om dom men igentligen vet man inte vad som hänt eller hur?
Av kanske tusen affärer gick en åt skogen.....kan ligga vad som helst bakom!

Gått ihop?? det är samma killar som hade es bike!
Har inget mer att tillägga.

Heej!Läste alla era inlägg här helt otroligt att ni vet så mycket om oss men konstigt nog av att,så många hojar vi sålt o så många nöjda kunder att ingen av dem skriver något negativt här!Inte nån ut av är här som skriver negativt har handlat o själv blivit "Lurad" ut av oss Ren gissning alltihoppa så tråkigt!Ni som tror att vi inte har nått Organisation nr och att vi är oseriösa,mm ska ta reda på fakta,innan ni gisar är fram eller va er så kallad "kompis" har sagt!Detta vad ni sysslar med här e ren förtal mot mig o mitt företag!
Hoppas att ni håller är till saningen o fakta i framtiden!

Mvh

Olssons bil o mc/Es bike

Heej!Läste alla era inlägg här helt otroligt att ni vet så mycket om oss men konstigt nog av att,så många hojar vi sålt o så många nöjda kunder att ingen av dem skriver något negativt här!Inte nån ut av är här som skriver negativt har handlat o själv blivit "Lurad" ut av oss Ren gissning alltihoppa så tråkigt!Ni som tror att vi inte har nått Organisation nr och att vi är oseriösa,mm ska ta reda på fakta,innan ni gisar är fram eller va er så kallad "kompis" har sagt!Detta vad ni sysslar med här e ren förtal mot mig o mitt företag!

Mvh

Olssons bil o mc/Es bike

Dålig svenska har ni oavsett. /ovän av särskrivning

Mvh

Olssons bil o mc/Es bike

Vilket organisationsnummer har olssons bil&mc
?
eller är det ES Bike i Påarp
som man går på?
http://www.121.nu/onetoone/foretag/es-bike-i-paarp-F2A6

Mvh

Olssons bil o mc/Es bike

Lär er då stava så ser det mycket mer seriöst ut och trovärdigheten ökar markant. :va :crash

Det borde iofs 90% av hantverkarna, ungdomarna eller forumskribenter i det här landet kanske också behöva träna på. Jag håller med om att det ökar trovärdigheten men dyslexi i likhet med adhd verkar ha exploderat i Sverige. Eller är det lathet och ungar som förr var snorvalpar:rolleyes:

Last edited:
Lär er då stava så ser det mycket mer seriöst ut och trovärdigheten ökar markant. :va :crash

Kan man inte vara en seriös mc firma för att ägaren har lite problem med stavning?

Känner hur sköna och pålitliga människor som helst som inte kan stava.

Denna tråd stängs då TS raderat bort sitt inlägg, och det övergått till rent tjafs där knappt någon sitt med all fakta. Ni får sköta resterande kontakter utanför SH.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey