Någon i Göteborg som vill bli SPOSRAD?

sirSmokealot

Vet inte vad jag ska välja!!!
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
det blir nog en röd
Jag undrar om någon vill köra lite hoj gratis? som har egen motorcyckel...

Jag behöver någon att önvingsköra med!

Och det är jag villig att betala dig för!

Kravet för att bli handläggare är bl.a. att man har haft kk i 5 år, och att kk inte har varit återkallat under dessa 5 år.

Jag kör en KTM 660...

Hör av er!

Tack på förhand! :Bugar

Kom igen nu ni folk i Gbg. Här är ju en grabb som ber om hjälp. Han har ju dessutom egen hoj!

Jag fick ta om mitt körkort för 1 år sen annars så kunde jag hjälpt dig.

Tjena!

Hör dig för i Gbg-forumet. Där finns en del karlar och tanter (ja, de är alla som haft hojkort i mer än fem år) som bara hänger där och inte är här så ofta.

Jag hade gärna hjälpt dig, men hojen är i delar och kortet har jag bara haft ett år.

Försök även att komma till nån av våra fikaträffar. Eftersom du ska köra på någon annans ansvar vill nog handedaren veta ungefär vad du är för en prick först.

So long!

Mark skrev:
Tjena!

Hör dig för i Gbg-forumet. Där finns en del karlar och tanter (ja, de är alla som haft hojkort i mer än fem år) som bara hänger där och inte är här så ofta.

Jag hade gärna hjälpt dig, men hojen är i delar och kortet har jag bara haft ett år.

Försök även att komma till nån av våra fikaträffar. Eftersom du ska köra på någon annans ansvar vill nog handedaren veta ungefär vad du är för en prick först.

So long!

Vad menar du för fikaträffar?

Jag är 27 och har kört hoj innan...

Tack för hjälpen till alla som har svarat! :Bugar

sirSmokealot skrev:
Vad menar du för fikaträffar?

Jag är 27 och har kört hoj innan...

Tack för hjälpen till alla som har svarat! :Bugar

Här kan du se lite mer om fikaträffarna

Jo, jag menade inte att du var dålig på att köra hoj. Men eftersom du kommer att köra "på nån annans körkort" så hade iaf jag velat känna till personen i fråga som man ska köra med. Vill ju inte bli av med kortet för att "eleven" gör nåt dumt. Nu tror ju inte jag att du är nån dumstrut, men ska man "låna" ut sitt körkort så kan de va ju vara bra att ha en liten aning om vem det är man kör med.

Lycka till!

Mark skrev:
Här kan du se lite mer om fikaträffarna

Jo, jag menade inte att du var dålig på att köra hoj. Men eftersom du kommer att köra "på nån annans körkort" så hade iaf jag velat känna till personen i fråga som man ska köra med. Vill ju inte bli av med kortet för att "eleven" gör nåt dumt. Nu tror ju inte jag att du är nån dumstrut, men ska man "låna" ut sitt körkort så kan de va ju vara bra att ha en liten aning om vem det är man kör med.

Lycka till!

Jag förstår vad du menar. Jag ville bara klargöra att jag är lite äldre... inte typ 20 år och omogen. (nu kommer säkert nån att bli lack hehe - sorry :) :brinnerup

Jag har medvetet väntat så länge innan jag har skaffat hoj bara för att jag inte litade på migsjälv när jag var yngre.

Man blir ju lite "fegare" ju äldre man blir... (de flesta av oss iaf :)

Tack för upplysningen!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...