Någon här som lackar i Sthlm?

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Har precis fått reda på att lackeraren som har mina hojdelar inte kommer, trots att han haft delarna i tre månader, få klart grejerna inom den närmaste framtiden.

Det som ska göras är att klarlacka ovansidan på en OEM framskärm samt att svart- och klarlacka ovansidan på en OEM hugger. That's it.

Någon som kan göra det på kort notis till en rimlig penning alt. föreslå någon som kan? Alternativ, om dylika finns, som att göra det själv på något finurligt sätt uppskattas också.

Tack på forehand.

Jag nyttjade Jari på Spotpaint i Kallhäll...
http://spotpaint.se/
Vet inte om han är speciellt billig men 3000 för sidokåpor samt röv...
Tvåtonslack och en jefla massa klarlack över...

:hihi
Ja hör med pucken... Kollade hans jobb igår och han är riktigt bra...
Ingen lackbox eller så men riktigt bra jobb...
Dock så tror jag han har lite mycket just nu... Har för mig han hade 7 kåpset som väntade på lack... :D

Dragit iväg ett PM iaf. Man kan ju alltid fråga. Det värsta man kan få är ju ett nej och en örfil.

Dragit iväg ett PM iaf. Man kan ju alltid fråga. Det värsta man kan få är ju ett nej och en örfil.

Va inte så säker på det... Igår var det nåt om vaseline och nåt mummel om står på alla fyra och vrålar "full tank".... :D

"Hej, kan du lacka mina grejer?"
"Ja, om jag får trycka dig i röven."
"Nej, det är bra, tack."
"En kvinnas nej är inte alltid ett nej. En mans nej är aldrig ett nej. Ner på alla fyra, pojke. Om du inte är snäll använder jag inte vaselin."
"Mamma."
"FULL TANK!"

Nej, SÅ gärna vill jag inte ha skiten lackad.. Men nästan.

Ja jag ser att du har pratat med pucken nu ja... :D

Har hört mig för hos diverse lackerare och alla vill ha lägenheten, hojen, halva arvet och helst nyttjanderätt till min sambo i betalning för vad som borde vara ett jävligt litet jobb. Jag har inget emot att betala för bra grejer/jobb, men 3000-3500 bananer för klarlackering av en framskärm utan repor, sprickor eller dylika skönhetsblesyrer? :näsblod

Känns som man blir rätt buttfuckad oavsett hur man gör.

Köp ett par burkar spray med klarlack och kör på själv då... Jag gissar att det inte bara är arbetet dom måste ta betalt för, utan det runt omkring kanske ska betalas oxå...

Har fått ett par offerter till som ligger klart vettigare i pris, men iaf..

Jag letar oxå efter nån som kan lacka utan att jag ska behöva sälja hojen för att ha råd.... Har dock liter mer som jag vill ha lackat men jag kan lägga färgen själv så får nån som kan klarlacka bara... Men det är svårt att hitta nån som kan göra det på sidan om till ett rimligt pris tycker jag....

Vad tycker ni det kan kosta att BARA klarlacka sidokåpor, toppkåpa och röv till en SP1?!

Har hört mig för hos diverse lackerare och alla vill ha lägenheten, hojen, halva arvet och helst nyttjanderätt till min sambo i betalning för vad som borde vara ett jävligt litet jobb. Jag har inget emot att betala för bra grejer/jobb, men 3000-3500 bananer för klarlackering av en framskärm utan repor, sprickor eller dylika skönhetsblesyrer? :näsblod

Känns som man blir rätt buttfuckad oavsett hur man gör.

Jag förstår att du lackar.. :rolleyes:

sry för den torra humorn

Jag lackar fett bra och till bra pris!
Testa mig, jag har tillgång till bästa tänkbara utrustning!!!
goda referenser.

Är underarbetet färdigt så kan grejerna lackas mkt omg:)

puss o kram

Jag lackar fett bra och till bra pris!
Testa mig, jag har tillgång till bästa tänkbara utrustning!!!
goda referenser.

Är underarbetet färdigt så kan grejerna lackas mkt omg:)

puss o kram

Lånar tråden lite... Vad tar du för en SP1 utan tank, bra plast?! Underarbete gjort! PM kanske?

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...