Någon här som jobbar på DHL?

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Hoj
Supermotarrrrd
Hej!
Som rubriken lyder så letar jag efter någon som jobbar på DHL.
Jag såg nämligen precis en tjej i mataffären som hade ett par DHL-byxor på sig (arbetsbyxor i mörkblått eller svart(?) med en benficka på var sida och en liten påsydd DHL-logga på var ficklock.). Jag vill ha!:)

Så vad vill ni ha för ett par, eller vet ni vart man kan firra sånna?
Riktigt snygga!:tummenupp

Blåkläder har nog det du letar efter.
Eller Borga sport AB

Ah! Blåkläder.
Jag kom bara på Fristads. Är inne där och letar nu. Vad finns det för andra märken?
Sen vill jag gärna ha just DHL loggan. Det var lite hela grejen. Fråga inte. Jag är bara sånn.:tungan

Du kunde söka jobb på DHL, kanske? Då får du riktigt frossa i DHL-loggor. Herrlich.

Du kunde söka jobb på DHL, kanske? Då får du riktigt frossa i DHL-loggor. Herrlich.

Jag satt bara och vänta på ett sådant svar. Men nej. Jag har precis fått fast anställning och jag vet inte om DHL anställer nu. Vet du något? Skicka PM i så fall!:tummenupp

Vill du jobba på DHL bara för att få deras arbetskläder? :||

Jag söker inte jobb för klädernas skull, nej. Men jag jobbar inom logistik/transport nu och tycker att det är kul. Och jag trivs på mitt nuvarande jobb. Men man måste leta lite för att hitta sin grej. Skulle det finnas en öppning hos DHL skulle jag gärna hoppa dit. Tillbaka till ämnet!:7peta

Jo men svårt att svara på frågan? Alla svar som kan hjälpa mig mottages tacksamt. Andra dumma svar och lustiga kommentarer undanbedes.

Har jobbat med att titta på när dhl killar jobbar men det kanske inte räknas? :)

Kan lova dig att du inte får köpa några kläder med DHL:s logo så länge du inte jobbar på företaget.

Vi kan göra en deal här, till mitt jobb kommer ibland en tjej från DHL och levererar paket, jag vill ha henne, helst utan byxor.

Hjälper du mig med det så skickar jag byxorna :tummenupp

Kan lova dig att du inte får köpa några kläder med DHL:s logo så länge du inte jobbar på företaget.

..Och där av tråden här.:)

Vi kan göra en deal här, till mitt jobb kommer ibland en tjej från DHL och levererar paket, jag vill ha henne, helst utan byxor.

Hjälper du mig med det så skickar jag byxorna :tummenupp

Har du ett paket åt henne då?:brynad

Last edited:
*/ ?>
Back