Någon här som har farcry och skrivit in sin cd-key? SE HIT!

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Mitt Far Cry krånglar som ingenting just nu.
Installerade det häromveckan och började spela om, för nu ska jag klara det dära spelet vare sig det vill eller inte.

Men så kom alla dom där små tråkiga monstrena och jag tröttnade, mänskliga mål är roligare så instället för att lira om spelet från början som är svinigt tråkigt så tänkte jag lira online.

Problemen som dök upp.

Nummer 1, vad fasen är mitt inlogg? Efter en timmes luskande helt i onödan och frågeställande på deras forum så fick jag veta att det är samma inlogg på deras forum där jag skrev som till spelet :huvet.

Nummer 2, glider in i spelet och ska starta upp MP så jag kan skriva in min cd-key, "Invalid password for this account".
Jahapp, hur? Hur kan kan den säga så? Spelet har kontakt med ubi.com servern eftersom jag lyckades spärra mitt konto efter för många felaktiga inloggningar. Lösenordet är rätt. Men det går inte :4skrika

Så då är frågan till er som har riktiga Far Cry installerat, vart i registret hamnar cd-key´n?

Får skriva in den manuellt där och sedan använda en 3e parts server browser så bör det funka.

En annan sak, deras support, fy fasen, sämre än sämst!
Håller på att gå i bitar av frustration just nu, suttit sen i förrgår med det hära, vill ut på nätet och panga ner dom alla :4skrika

Öhhh.... du kan inte mena allvar med att ha synpunkter på spelet och support när du kör piratkopia, eller har jag missförstått dig. Vad är "riktiga" FarCry i så fall??
Om du kör piratkopia så får du nog allt vara man nog att klara dig själv, utan support.

The-PatriX skrev:
Mitt Far Cry krånglar som ingenting just nu.
Installerade det häromveckan och började spela om, för nu ska jag klara det dära spelet vare sig det vill eller inte.

Men så kom alla dom där små tråkiga monstrena och jag tröttnade, mänskliga mål är roligare så instället för att lira om spelet från början som är svinigt tråkigt så tänkte jag lira online.

Problemen som dök upp.

Nummer 1, vad fasen är mitt inlogg? Efter en timmes luskande helt i onödan och frågeställande på deras forum så fick jag veta att det är samma inlogg på deras forum där jag skrev som till spelet :huvet.

Nummer 2, glider in i spelet och ska starta upp MP så jag kan skriva in min cd-key, "Invalid password for this account".
Jahapp, hur? Hur kan kan den säga så? Spelet har kontakt med ubi.com servern eftersom jag lyckades spärra mitt konto efter för många felaktiga inloggningar. Lösenordet är rätt. Men det går inte :4skrika

Så då är frågan till er som har riktiga Far Cry installerat, vart i registret hamnar cd-key´n?

Får skriva in den manuellt där och sedan använda en 3e parts server browser så bör det funka.

En annan sak, deras support, fy fasen, sämre än sämst!
Håller på att gå i bitar av frustration just nu, suttit sen i förrgår med det hära, vill ut på nätet och panga ner dom alla :4skrika

Bandit1200 skrev:
Öhhh.... du kan inte mena allvar med att ha synpunkter på spelet och support när du kör piratkopia, eller har jag missförstått dig. Vad är "riktiga" FarCry i så fall??
Om du kör piratkopia så får du nog allt vara man nog att klara dig själv, utan support.

Med "riktiga" far cry menade jag att jag har en köpt kopia :). En riktig alltså.
Dumma spel :huvet

Faktiskt det enda riktiga spelet jag har förutom det dära cs, men det köptes för ungefär 5år sen och inte av mig så det räknas inte.

Någon annan får bedömma hur seriös den här killen är, jag ger upp.

The-PatriX skrev:
Med "riktiga" far cry menade jag att jag har en köpt kopia :). En riktig alltså.
Dumma spel :huvet

Faktiskt det enda riktiga spelet jag har förutom det dära cs, men det köptes för ungefär 5år sen och inte av mig så det räknas inte.

Bandit1200 skrev:
Någon annan får bedömma hur seriös den här killen är, jag ger upp.

AH men förbannat.

Ok, då tar jag kort på mina saker.

DVD´n , boxen, instruktionsboken eller vad det är med cd-key´n (dock så lär denna vara utsuddad)

Edit: nu har jag tagit bilden, är du nöjd nu? Är du? :mad:
Notera vad det står på den vita lappen om inte The-PatriX
Varför börjar du ens tjaffsa om att mitt spel skulle vara pirat bara för att det inte fungerar för mig? VA? Du valde hel fel dag att börja tjaffsa, jag var irriterad innan men nu

mitt_spel_ingen_annans.jpg
:mad:

Last edited:
Vilken Key vill du skriva in manuellt i registret :va den är väl i vilket fall som helst reggat på ubis server, och numera spärrad? det hjälper väl föga att ominstallera spelet och göra en ny användare va? Dom har säkert gjort exakt samma som Valve håller på med och spärrar alla konton med resp. key som de anser missbrukar kontot. Enda sättet blir nog att köpa ett nytt spel eller försöka med en "tjuvad" nyckel. :(

Och jag har också en köpt version av spelet :rolleyes:

Bifogat

• mitt_spel_ingen_annans2.jpg
    mitt_spel_ingen_annans2.jpg
    135 KB · Visningar: 61
morlock skrev:
Vilken Key vill du skriva in manuellt i registret :va den är väl i vilket fall som helst reggat på ubis server, och numera spärrad? det hjälper väl föga att ominstallera spelet och göra en ny användare va? Dom har säkert gjort exakt samma som Valve håller på med och spärrar alla konton med resp. key som de anser missbrukar kontot. Enda sättet blir nog att köpa ett nytt spel eller försöka med en "tjuvad" nyckel. :(

Och jag har också en köpt version av spelet :rolleyes:

Nej nej, det är inte spärrat. Problemet är att jag inte kan logga in på den interna server browsern i spelet och det är ju när man är där man får skriva in sin cd-key.
Något är helt galet, har skapat andra konton och testat men det går inte att logga in med dessa heller, måste logga in för att kunna skriva in min cd-key.

Lösenorder är rätt, kan ju logga in på deras forum med den och det är ju somsagt samma lösenord och användarnamn där som i spelet.

Tänkte att det kanske skulle gå att skriva in cd-key´n manuellt i registret och sedan söka spel från the all seeing eye.

Last edited:
The-PatriX skrev:
Yepp det är uppdaterat till nyaste 1,31 verisionen.

Ååååå det funkar inte :gråta
Kan tyvärr inte hjälpa dig eftersom jag inte har möjligheten att spela online själv.

Men sug på den här teorin. "DU ÄR INTE VÄRDIG ATT SPELA ONLINE EFTERSOM DU INTE KLARAT SPELET"
:tungan

morlock skrev:
Kan tyvärr inte hjälpa dig eftersom jag inte har möjligheten att spela online själv.

Men sug på den här teorin. "DU ÄR INTE VÄRDIG ATT SPELA ONLINE EFTERSOM DU INTE KLARAT SPELET"
:tungan

Men om du skriver in en "fake" nyckel och kollar i registret vart den hamnar och under villket namn och villket sorts värde så vorre det till grym hjälp för mig.

Mhmmmm jasså det säger du? Nä nu jävlar :kulspruta:machinegu :kryckor :crash

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...