Någon här som bor i USA?

shoei

^_-
Gick med
19 Jul 2003
Hoj
R1-03 såld
Någon här på forumet som bor i usa? :) Och vill tjäna en liten peng? Jag skulle behöva köpa lite grejer och det krävs att man har en amerikansk adress. Det jag behöver hjälp med är bara att lägga beställningen så för jag över pengar till ditt konto. Sen skickar du bara grejerna till min adress.

vore grymt! Any1?

Med flera, men inte snällt att skriva någons namn ifall denne personen kanske inte vill.:tummenupp :)

Va, vad menar du :va jag menade "Lugn, det löser sig nog"

Men det står ju alla tillfrågade fritt att säga nej.
Dessutom är väl inte Lugn hans rätta namn, utan bara ett Nic.

1. Vad ska du köpa?

2. Är det du på bilden i din gästbok?

Va, vad menar du :va jag menade "Lugn, det löser sig nog"

Men det står ju alla tillfrågade fritt att säga nej.
Dessutom är väl inte Lugn hans rätta namn, utan bara ett Nic.

:hihi

Last edited:
Hur pass lite är en liten peng?

675px-Dubbeltje.jpg

Jag googlade också på "small coin" bilder, jag har för mig att Grekland har ett av världens minsta (till storleken) mynt.
Till värdet minst vete f-n, men när grekerna körde egen valuta kunde man få hinka upp ett kilo mynt för att betala för ett tuggummi.... :huvet

Jag hatar att dom inte gör något åt valutor där en kopp automatkaffe går på flera miljoner, minsta valören på mynt är ett par hundra tusen och en "5öres-kola" kostar 20 såna mynt...

Ingen mer? Dom som svarat hitils har lite ont om tid verkar det som.

Rean tar slut om 2 dagar så om nån hinner beställa innan 8'e november så får ni 400kr för några enkla knapptryck! Det handlar om 5 tröjor, väldigt enkelt att skicka vidare. Är väl en riktigt bra deal? Någon?

Ingen mer? Dom som svarat hitils har lite ont om tid verkar det som.

Rean tar slut om 2 dagar så om nån hinner beställa innan 8'e november så får ni 400kr för några enkla knapptryck! Det handlar om 5 tröjor, väldigt enkelt att skicka vidare. Är väl en riktigt bra deal? Någon?

http://www.myus.com/

Använd den här tjänsten så kan du skicka 200:- som tack för tipset till mig! :) ( Har inte behövt använda den själv men andra som gjort säger att den funkar klockrent.)

Använd den här tjänsten så kan du skicka 200:- som tack för tipset till mig! :) ( Har inte behövt använda den själv men andra som gjort säger att den funkar klockrent.)

Har försökt med det där men det går inte då ralph lauren kräver ett amerikanskt kreditkort också. Går inte ens med internationella virituella visakort.

Någon?? :/

Jag vet att jag har sett en svensk sida som gjorde samma sak. Men dom skickade paketen vidare till ens hemadress i Sverige också, nån som vet vilken sida jag pratar om?

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu