Någon fotograf?

Fotograf o fotograf.... men
Beror på vädret. Antagligen mellan 16-18 ungefär.
Blir så jääääla kallt när man ska hem på kvällskvisten..
 
Jag har en kamera!!! Jag kan ringa med den också.
samsung-v200-2.jpg


OBS!!! Om du vill ha bilderna får du köpa. "Högsta" kvalitet på bilderna! Ingen kan slå mina bilder med kameran!!!

(OBSOBSOBS!!! Bilderna görs i Paint!)
 
Fotograf o fotograf.... men
Beror på vädret. Antagligen mellan 16-18 ungefär.
Blir så jääääla kallt när man ska hem på kvällskvisten..

...japp, håller med...jag har ju inte handtagsvärmare som vissa andra...ska tydligen vara super dessa dagar, får skaffa det till nästa år...Kör du med hoj gubblasse till fotokurvan? :tummenupp
 
...japp, håller med...jag har ju inte handtagsvärmare som vissa andra...ska tydligen vara super dessa dagar, får skaffa det till nästa år...Kör du med hoj gubblasse till fotokurvan? :tummenupp

Haha.
Ja, åker jag så blir det ju hoj. Ska mycket till innan jag åker till Bulten med min gamla Volvo. Men vädret nu på morgonen ser ut att vara klart och fint . Vilket betyder en svinkall kväll. Vi får se vad det blir.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top