Någon duktig som kan mappa MS+EDIS i krokarna?

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jo, även fast detta handlar om fyra hjul så kan det kanske vara intressant även för mc turboåkare. Annars är det bara att ta bort den här tråden.

Söker någon kunnig som kan mappa Megasquirt med tillhörande EDIS tändning. Den går hyfsat nu, dock för fett vid atmosfärstryck vilket jag skulle vilja justera.

Har tillgång till Megatune 2.25 men jag är inte alls hemma på insprutning/mappning och vill därför inte börja ställa parametrar och skotta motorn.

Det skall helst vara inom en 10-milsradie runt Tierp (mitt mellan Gävle/Uppsala)

Tack på förhand.

Du har duktiga killar uppe i gävle kommer fan inte ihåg vad firman heter men skall forska i det. De pysslar med moppar men skall ha bänk för bil med!
En polare mappa moppen där jäkligt billigt
Återkommer.

Du har duktiga killar uppe i gävle kommer fan inte ihåg vad firman heter men skall forska i det. De pysslar med moppar men skall ha bänk för bil med!
En polare mappa moppen där jäkligt billigt
Återkommer.

Tjenare mannen.

Ja det vore kanoners om det fanns någon närmare som inte är dyr. Inte för att 6k kanske är dyrt för en hel dag. Men för mig är det dock mycket pengar för en del justering.

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back