Någon DJÄVEL har snott min hoj!!!

  • Thread starter Thread starter EQ
  • Start date Start date

EQ

back in the sadle again
Gick med
26 Mar 2008
Ort
Söderslätt
Hoj
KTM 690 Enduro R -12
Hallo!

Kom hem idag och upptäckte att någon DJÄVEL:mad::(:tummenner:4skrika:eek:

Stulit min hoj! Jag bor i Årsta/Stockholm!

Den stals någon gång mellan 18-20 maj 2010

Den stod parkerad på gatan med dubbla lås samt ett låst kapell!

Ni ser bilder på den på min sida!

Vad händer när en hoj blir stulen?

Vad säger man till försäkringsbolaget för att få ut max på försäkringen?

Vad har ni för erfarenheter???

Vore just att få lite tips...:Bugar
 
Vad har du för regnummer? Ska kolla efter den! Åker förbi Årsta varje dag...

Ps. Även jag lider med dig! Hoppas någon gör något elakt med de som tog den...
 
Var den fastlåst i något, eller stod den rakt av på gatan?
 
Den stod på gatan! Fast vi en portuppgång! Låst med 3 godkända lås samt under ett låst kapell!
 
Trist som fan att läsa detta EQ!! Ska givetvis hålla ett öga öppet och se om jag ser den.
 
Alltid lika tråkigt att bli av med sina prylar, att man inte kan få ha sina saker ifred. :huvet
Kan bara hoppas att snubben/snubbarna som stal den tar en glädjetur och kör av & slutar i rullstol utan förmåga att ens röra på fingrarna för det e fan vad tjuvar fötjänar i mina ögon iaf.
 
Vad har du för regnummer? Ska kolla efter den! Åker förbi Årsta varje dag...

Ps. Även jag lider med dig! Hoppas någon gör något elakt med de som tog den...

jo för den lär nog vara kvar i årsta:va
 
Tack för stöd och tips alla!!!

Funderar bara nu mest på vad man kan få ut på försäkringen
genom folksam om något??? :va
 
nä hulliganen! de, e inte de enda som e tråkigt! det som verkligen e tråkigt är att man knappt blinkar när man ser en sånhär tråd längre!! vart fan tar alla cyklar vägen?
 
samma här!less som faan

förstår hur du känner dej!min tlr blev snodd i lördags16/5-2010,
vet hur du känner dej,jag skall spana jag me.
 
Förstår precis hur du känner! Bor själv i Årsta och min hoj (en vit kawa med gröna fälgar) vart stulen för 2 veckor sen...

Försäkringsbolaget är som vanligt jätte trevliga(ironisk) att prata med!

Nu är det bara och vänta, och förhoppningsvis köpa en ny hoj innan säsongen är över....
 
Fan va surt att bli av med hojen!! Särskilt så här i början av säsongen.
Kan ju vara bra att försöka hålla ett öga på blocket och se om den dyker
upp för att iallafall kunna få folk här om att inte köpa den, likt Mike gjort.
Och dyker den upp på blocket kan det ju vara läga att agera också!
Hatar att folk inte kan låta bli andras prylar :finger
 
Jobbigt läge, fan va trist! Men hur vågar ni ha den ute och inte fastlåst i nåt? svårt med garageplatser i sthlm antar jag?

Jag åkte till skroten o letade upp värsta jävla kättingen jag kunde hitta, (100:-) nja det fanns nån värre som hade varit till en färja eller nåt, den var för stor. . . men det leder nog till att de inte ger sig på min först i alla fall. Jag kollar efter din hoj i Småland! vem fan vet!!?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top