Någon annan sugen på en Suzuki B-King?

Men då borde den väl passa SH. Var annan dag är det ju en tråd om vad man ska köpa för hoj så man får va med i gänget... stunta wheela..... "jag vill också synas" ;)

Själv tycker jag den var rolig, udda i förhållande till allt annat som säljs... :)

Det är oxå sant!

Udda hojar är per definition balla. (även om de ÄR fula! ) :)

Det som känns jävligt ointressant med hojen är om listpriset i Bike på €20,000 stämmer. Det kommer att generera ett pris på en bit över 180,000:- SEK vilket knappast, om det stämmer, kommer resultera i några sålda hojar.

Personligen tror jag att det istället kommer att bli en sådan här nästa år:

2008-FZ1-ABS-colour-white_prv_tcm36-207277.jpg

ABS, magspoiler som standard. Men visst hade det varit kul att ha kört runt på stan med en B-King

Fz1an är ju asball, bra mycket ballare än Bkingen tycker jag.Smidig och vass. Säkert så räcker effekten till oxå...

119000 för en b-king.

Det som känns jävligt ointressant med hojen är om listpriset i Bike på €20,000 stämmer. Det kommer att generera ett pris på en bit över 180,000:- SEK vilket knappast, om det stämmer, kommer resultera i några sålda hojar.

Personligen tror jag att det istället kommer att bli en sådan här nästa år:

View attachment 213346

ABS, magspoiler som standard. Men visst hade det varit kul att ha kört runt på stan med en B-King

Parallellimporterade busor för 118k och B-king ligger på 119k. Samma firma som jag köpte hoj av 2003. Bikeport i Hudik. Men Mc-kompaniet och Actionsports lär väl ligga på liknande deal. Skall dock bli intressant vad KGK skall ha för samma hojar - även de hämtade från något av de stora europalagren.

En B-king? Varför inte. Ännu en hata eller älska hoj i sann Hayabusaanda! :yoparty

:hojbusa

Ja nog är smaken verkligen olika, men jag gillar den stenhårt! Blir nog till att beställa den bara man får den för hyffsad kurs, och jag kommer att ha kvar dom störtsköna utblåsen bak :tummenupp

Står i valet och kvalet, B-King eller nya Busan... Åker Busa idag men tycker att B-King är en häftig hoj om den moddas lite. Vi får se efter Mässan i Gbg vad det blir..

Tänkte den kanske såg bättre ut IRL, men icke...fortfarande en krockad månlandare...

Parallellimporterade busor för 118k och B-king ligger på 119k. Samma firma som jag köpte hoj av 2003. Bikeport i Hudik. Men Mc-kompaniet och Actionsports lär väl ligga på liknande deal. Skall dock bli intressant vad KGK skall ha för samma hojar - även de hämtade från något av de stora europalagren.

En B-king? Varför inte. Ännu en hata eller älska hoj i sann Hayabusaanda! :yoparty

:hojbusa

jag fick ett pris på 134.000:- på en b-king, då för en "vanlig" svensksåld, fick samtidigt höra att dom parallellimporterade inte har samma garantier?

Jaha nu så var den beställd, ful eller inte så har man den snart hemma på gården.I fall snö uslingen bara ville försvinna.

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back