Någon annan som skall på Bikeweek mån-ons 20-23:a Juli på Karlskoga?

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
http://www.karlskogamotorstadion.com/sosidor/so2009/bikeweek09/bikeweek09.htm

Jag, brorsan samt en polare skall dit alla tre dagar tänkte vi..
400 balubas för drop in kändes billigt.:tummenupp Stort plus är att de brukar ha FULL bemanning med funktionärer, så det blir inga avbrott för bärgning.

Vi har bokat en stuga vid banan och senast jag snackade med dem så fanns det en stuga kvar!

Någon annan härifrån som skall dit?

ja ska ner hade ja tänkt... fast just nu så e de problem med transport. så får se om man hinner ner. :)
Har ni plats i stugan?

jag o en polare kommer med dit o har stuga alla dagar vid modell flyget men de verkar bli dåligt väder o åka i ös regn på bana känns ju sådär.

Jag tänkte åka hoj dit. Planerar att tälta. Blir nog två dagar om vädret tillåter. Visst kan man tälta utanför stugorna gratis? Lite vågat att ta hojen, men det gick ju bra sist trots en mildare krasch...

Jepp, jag och en kompis skall dit och köra tis-ons och har stuga bokad from i morgon em. Hoppas det blir lite bättre väder bara...

/R

Började illa imorses med massa regn men det torkade ganska fort upp. Nu är det stårlande sol här :banana

Jag funderar på att åka dit men jag vet inte om det är någon ide med en 125a.
Har åkt mycket på de bkk kurser som smc har arrangerat på olika gokart banor och där kör jag i snabbaste grupperna fast jag vet inte om det är någon ide att köra så stor bana med så liten hoj.
Vad tror ni???

Jag funderar på att åka dit men jag vet inte om det är någon ide med en 125a.
Har åkt mycket på de bkk kurser som smc har arrangerat på olika gokart banor och där kör jag i snabbaste grupperna fast jag vet inte om det är någon ide att köra så stor bana med så liten hoj.
Vad tror ni???

inget att fundera på om de en nsr du har så åk dit, men du bör nog inte anmäla dig till den snabbaste, men grupp 1 ell 2 så kommer du ha riktigt kul,

Riktigt skoj var det iallafall! Bra körning i 3 av 4 dagar.. Tyvärr regnade gårdagens eftermiddagspass bort, men men!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti