Ankan1
Ny medlem
- Gick med
- 14 Jul 2011
- Hoj
- Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bara jag som tyckte detta var skit-töntigt ???????????
Dessutom hade väl www.idiot.se varit ett bättre ställe att placera detta på !!!!!!!!!!!!
Nä nu ska jag ladda upp ett klipp om hur man packar fallskärmar på www.recept.nu
Tryck på gilla om ni tycker att "mc-relaterade diskussioner" inte innefattar ovanstående klipp.
Varför inte köra ADSL/VDSL eller fiber? trådlöst känns ju fånigt när dom har ett antal GB per månad.![]()
Bara jag som tyckte detta var skit-töntigt ???????????
Dessutom hade väl www.idiot.se varit ett bättre ställe att placera detta på !!!!!!!!!!!!
Nä nu ska jag ladda upp ett klipp om hur man packar fallskärmar på www.recept.nu
Tryck på gilla om ni tycker att "mc-relaterade diskussioner" inte innefattar ovanstående klipp.
Jo jag har redan ADSL 8/1 Mbit/s, fiber eller VDSL finns inte tillgängligt här ännu, men jag ville ha lite mera sprutt så jag så jag hoppade på deras 2 veckorstest av bredband large 25/4 Mbit/s utan krav på bindning men slog i taket efter vecka.
Kan nämna att en familj med 2 tonåringar, en systemutvecklare och en nätverksarkitekt drog ca 238GB i december månad totalt (upp och ner). Slog på trafikräknaren på ADSL-modemet efter 4G-testet för att kolla.
Jo jag har redan ADSL 8/1 Mbit/s, fiber eller VDSL finns inte tillgängligt här ännu, men jag ville ha lite mera sprutt så jag så jag hoppade på deras 2 veckorstest av bredband large 25/4 Mbit/s utan krav på bindning men slog i taket efter vecka.
Kan nämna att en familj med 2 tonåringar, en systemutvecklare och en nätverksarkitekt drog ca 238GB i december månad totalt (upp och ner). Slog på trafikräknaren på ADSL-modemet efter 4G-testet för att kolla.
Ähhhh
Jag redigerar hela skiten.
Uttryckte mig klumpigt när jag egentligen bara menade att klippet hörde hemma i "överflödiga diskussioner". Sen håller jag med om kritiken mot mig att det var töntigt att be er hålla med mig genom att trycka på "gilla" - Fan det skäms jag som satan för nu.......riktigt pinsamt
Trycker gilla på Micke(R):s gilla-knapp för att visa min support mot gillaknappen och facebookmardrömmen
Helt ot men du kan köra telenor 4G, de har ingen övre gräns enda är att de förbehåller sig rätten at prioritera ner dig vid hög belastning om du förbrukat mer än 100GB/månad, något jag aldrig hört att de på något sätt ska ha använt i praktiken, vissa har tankat 1tb utan att märka nåt
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |