Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mr K skrev:Vem sover i min soffa???
Heffaklumpen kanske ..........
Ser ut som en genomsnittlig uteliggare. Du får väl ringa socialen och be dem hämta honomMr K skrev:Vem sover i min soffa???
BILLIG FULWHISKEY??? Macallan Elegancia Single Malt om jag får be ......Swappe skrev:...har du däckathonom med billig fulwhiskey ...
Mr K skrev:Vem sover i min soffa???
Heffaklumpen kanske ..........
Tsunami skrev:BILLIG FULWHISKEY??? och hade rumlat med en "dam" .... mer får han själv berätta ..... RogerR raggade på Sargasso![]()
Rogerr skrev:Det trodde jag med tills jag plötsligt insåg att det var MrK.I det läget tuppade ja vist av en stund.
Är ni ihopa nu du och PussyilagoTsunami skrev:BILLIG FULWHISKEY??? Macallan Elegancia Single Malt om jag får be ......
Han dröste in till mig vid 1000 och var pissefull och hade rumlat med en "dam" .... mer får han själv berätta ..... RogerR raggade på Sargasso![]()
Mr K på Pussilagos konto
Ack vad jag bedrog mig... trodde din attityd och lösa nycklar städats sedan du träffat Catten. Nåja, du mognar nog oxå till slutGSXR1100R skrev:Är ni ihopa nu du och Pussyilago![]()
Lägg mina nycklar i brevlådan om det är slut.... din HORA![]()
Robz skrev:Ack vad jag bedrog mig... trodde din attityd och lösa nycklar städats sedan du träffat Catten. Nåja, du mognar nog oxå till slut![]()
/Rätt glad att varken GSXR11ooR, Mr K eller Tussilago har nycklar till mitt bohag - RogeRR, hoppas du fortfarande kan sitta![]()
jag bara utnyttjar han för han e en bra rutinerad hånglare. Nycklen vill jag ha kvar .... har fått nyckel till RogerR nu oxå .... inte till Pussy än .......GSXR1100R skrev:Är ni ihopa nu du och Pussyilago![]()
Lägg mina nycklar i brevlådan om det är slut.... din HORA![]()
Mr K skrev:jag bara utnyttjar han för han e en bra rutinerad hånglare. Nycklen vill jag ha kvar .... har fått nyckel till RogerR nu oxå .... inte till Pussy än .......
Självklart!!! Annars får man inte rätt areodynamikTsunami skrev:Mrk
-Måste man verkligen hänga så här konstigt bara för att man ska hoppa tandem?
Mr K skrev:Självklart!!! Annars får man inte rätt areodynamik
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |