Någe Bla***svin har snott min reg-plåt!

Status
Ej öppen för fler svar.
Skulle va intressant o åka ner till tex Irak o sno en bil, slå sönder nått el misshandla nån o se va som händer. va tror ni? själv tippar ja på halshuggning el kanske stening..
Inte kommer de nån o tar en i örat o säger "fy på dej gosse lille"

Johan R6 skrev:
Skulle va intressant o åka ner till tex Irak o sno en bil, slå sönder nått el misshandla nån o se va som händer. va tror ni? själv tippar ja på halshuggning el kanske stening..

Nej, och det tycker du är bra?

Johan R6 skrev:

Nope, du hamnar i ett amerikanskt fängelse på alla fyra naken med ett koppel.

gladh

URRninja skrev:
Nej, och det tycker du är bra?

Ne de e inte bra.. Men de e inte bra me ett samhälle där vissa kan göra i princip va som helst utan att de händer nått större. o så fort man yttrar sej som svensk så blir man kallad rasist. När de i sverige e lika mkt omvänd rasism

åk och besök ett häkte, fördommar besannas....

foppa skrev:
åk och besök ett häkte, fördommar besannas....
Smart du är då... du tror inte att det skulle se lite bättre ut om vi inte va så jävla rasistiska i sverige... kanske kunde börja med att ge folk ett vettigt arbete (bara en fundering)

Vi har tex. världens högst utbildade taxikår i sverige...

Ni som tror att invandrare är krimminella av naturen visar bara att ni är jävligt trångsynta och dumma...

Muggen skrev:
Drog till skolan med hojen för en 2 timmars lektion..
kommer ut o ser min plåt vara borta. :confused:

Vad står 15meter bort o flinar? Jo, de förbannade packet på skolan. :mad:
Förbannat irriterad över att ja inte såg när dem gjorde de hela så ja hade vetat vem ja skall lära "mitt & ditt". :fatta!

Om någon ser en hoj med EFW 886, stanna idioten o säg te mig!

Och... :confused: parkera en "Sporthoj" på gatan i Tokholm, mitt på blanka eftermiddagen, så har antingen alkisarna vält den, en hel dagisklass provsuttit den, eller någon snott nummerplåten... om inte hela hojen... Väx upp, din lilla pärla är numera (på 2000-talet) inget som står på gatan hela dagen, utan en liten skönhet man hämtar fram vid lämpligt tillfälle, har kul med, och sedan låser in! Så är det, tråkigt, men fakta! :fakta

/B

Last edited:
gladh skrev:
Nope, du hamnar i ett amerikanskt fängelse på alla fyra naken med ett koppel.

Gud bevare mig väl! Vilken hemsk tortyr! Tänk om någon dessutom låter en tjej med cigg i mungipan peka hånfullt åt en? Uscha, vilken tortyr! :rolleyes:

mibe04 skrev:
Smart du är då... du tror inte att det skulle se lite bättre ut om vi inte va så jävla rasistiska i sverige... kanske kunde börja med att ge folk ett vettigt arbete (bara en fundering)

Vi har tex. världens högst utbildade taxikår i sverige...

Ni som tror att invandrare är krimminella av naturen visar bara att ni är jävligt trångsynta och dumma...

Ingen som har gett mig ett arbete...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...