Någe Bla***svin har snott min reg-plåt!

Status
Ej öppen för fler svar.
Sån skit suger fett! Det är inte kul alls! Jag blir iaf förbannad när jag hör sånthär! :mad:

URRninja skrev:
Vad betyder det när du säger "orka"?

Vad snackar du om, har jag hävdat att han inte blev bestulen?

Och sista frågan, vad är det jag behöver bo i förorten för att fatta?

Du gör dig löjlig över han! Han kanske inte förstog ironin i ditt inlägg.
Om det stått svenska killar utanför kan du säga med handen på hjärtat att sannolikheten att regg plåten varit borta skulle va lika stor?

Tror du vet lika väl som jag va jag menade me "bo i förorten för o fatta"

Nicko@K.A.P skrev:
Om det stått svenska killar utanför kan du säga med handen på hjärtat att sannolikheten att regg plåten varit borta skulle va lika stor?

Mens?

Nicko@K.A.P skrev:

Nej, jag gör mig löjligt över korpe i huvudsak. Läs igen så ser du nog det.

Och den diskussionen har vi ju haft ett antal gånger här. Ni rasister hävdar att en eventuell överrepresentation i brottstatistiken beror på att de är invandrare, jag och andra hävdar att det är fel gruppindelning att göra. Varför inte skriva "Några grabbsvin har snott min reg-plåt"? För du tror väl inte att sannolikheten att plåten stulits vore lika stor om det var tjejer som stod utanför?

twinner skrev:

jävligt kul!! skrattar ihjäl mig här!

Varför har det blivit så tabu o faktiskt säga som det är? Bara för att jag är halv"blatte" förändrar väl d inget i mitt inlägg....lr? Om jag varit helsvensk o blond så hade folk börjat gnälla.. "jävla rasist!"

Det är jävligt jobbigt o få en stämpel bara för att man har ett utländskt efternamn pga ex sån här skit! Fatta!

URRninja skrev:

Och den diskussionen har vi ju haft ett antal gånger här. Ni rasister hävdar att en eventuell överrepresentation i brottstatistiken beror på att de är invandrare, jag och andra hävdar att det är fel gruppindelning att göra. Varför inte skriva "Några grabbsvin har snott min reg-plåt"? För du tror väl inte att sannolikheten att plåten stulits vore lika stor om det var tjejer som stod utanför?

Ord :fakta

UrbanTiger skrev:
Hur vet du att det var dom där "blattesvinen" ?

Polisanmäl och beställ nya skyltar, kostar en hundring eller nått sånnt.

I mina ögon är det uppenbart då de är packet som blivit fångade på skolans kameror rätt ofta.. o åkt dit ett antal gånger..

Redan gjort, men nya skyltar har ja inte orkat ännu.. nåja. De löser sig.

Muggen skrev:
Drog till skolan med hojen för en 2 timmars lektion..
kommer ut o ser min plåt vara borta. :confused:

Vad står 15meter bort o flinar? Jo, de förbannade packet på skolan. :mad:
Förbannat irriterad över att ja inte såg när dem gjorde de hela så ja hade vetat vem ja skall lära "mitt & ditt". :fatta!

Om någon ser en hoj med EFW 886, stanna idioten o säg te mig!

Ehhh? Hur vore det om DU hade gått bort till packet?
Vad skall du göra om du ser ngn hoj eller motsv med din regplåt som du inte kunde gjort, när jag förmodar att du redan visste vilka det var som snott den?

URRninja skrev:

Du ser.. du har redan dömt mig som rasist! ca 99% av min vänskaps krets består av människor med utländsk bakgrund.

men visst..diskussionen har varit uppe innan.

Muggen skrev:
I mina ögon är det uppenbart då de är packet som blivit fångade på skolans kameror rätt ofta.. o åkt dit ett antal gånger..

Redan gjort, men nya skyltar har ja inte orkat ännu.. nåja. De löser sig.

Oavsett skuldfrågan och invandrarproblematik och allt detdär som jag tänker fortsätta att ironisera och debbatera om i denna och trådar som komma skall så ska jag ge dig ett tips.

Parkera hojen på andra sidan vid cykelstället vid Hagabadet. Lagligt, mycket folk som går förbi och ser om det är någon som petar och även titt som mtätt en och annan hoj som står där. Ett tips i all välmening.

gladh

Nicko@K.A.P skrev:
Du ser.. du har redan dömt mig som rasist! ca 99% av min vänskaps krets består av människor med utländsk bakgrund.

men visst..diskussionen har varit uppe innan.

Men då förstår jag dig ännu mindre. Vad är det jag ska lära mig genom att bo i förorten då?

gladh skrev:
Oavsett skuldfrågan och invandrarproblematik och allt detdär som jag tänker fortsätta att ironisera och debbatera om i denna och trådar som komma skall så ska jag ge dig ett tips.

Parkera hojen på andra sidan vid cykelstället vid Hagabadet. Lagligt, mycket folk som går förbi och ser om det är någon som petar och även titt som mtätt en och annan hoj som står där. Ett tips i all välmening.

gladh

Skall titta på de, hade iof tankarna inne på att ställa den mellan körlederna mitt i järntorget, där står de hojar o cyklar..

Varför ja inte gick fram? Va tjänar ja på de, ja kan inte säga vem de var ändå.

Nicko@K.A.P skrev:

Nej men allvarligt. Menar du att invandrare i allmänhet och av naturen är tjuvaktigare än svenskar, eller menar du att det är förorten i sig som är problemet och inte människornas etniska härkomst? Jag vill faktiskt veta vad du menar.

Hehe. Nu är trevliga gänget här igen ser jag.
Jag går ut och tar några bira istället. So long !

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka