Nå..Hur har det gått?

Micke svamlade om en felaktig stop n go i en annan tråd, vad hände?

Robban missuppfattade en skylt, men det hade inte haft någon betydelse för resultatet.

"Roligast" var Don Quere som bara skulle toura in tredjeplatsen, men som blir upphunnen av Gsson som tar 1,5 varv på honom på ca 30 minuter. :näsblod

Robban missuppfattade en skylt, men det hade inte haft någon betydelse för resultatet.

"Roligast" var Don Quere som bara skulle toura in tredjeplatsen, men som blir upphunnen av Gsson som tar 1,5 varv på honom på ca 30 minuter. :näsblod

Gsson stekte på bra idag

Det kan nog ha varit det lägsta ögonblicket i min racekarriär... Sjukt trist. Kim byter till mig med 40 minuter kvar och säger att framdäcket är helt slut på högersidan. Går ut o har 30 sekunder ner till Eslöv på fjärde. Kör försiktigt för framdäcket är verkligen skit. Alla försök till att svänga höger leder till att jag får hålla den på knät när den konstant vill kasa undan. Är verkligt nära att krasha några gånger trots att det gick 1.08. Svårt att hitta förtroende att ladda under microbron och ner i liton i det läget. Dock ser det helt lugnt ut för avståndet ligger kvar på 28-30 sekunder.

Sen byter eslöv tydligen till Gsson och jag får +1varv på skylten o då ser det ännu lugnare ut. Men rätt som det är så ser jag +54, sen +49... +44. Gsson laddar tydligen jääävlar och med en kvart kvar är avståndet 40 sekunder nånting. Först då inser jag allvaret i situationen och kör verkligen allt var som går. Det kasar och ålar sig i alla högerkurvor att jag är helt övertygad om att kör jag liiite fortare nu så ligger jag där igen o skäms i sandfållan. Så det gick inte... Jag tappade 3e-platsen med 2 minuter kvar på racet. Fruktansvärt trist... Men det var inte vår dag idag. Det var fler saker som strulade illa tyvärr.

Äntligen hemma igen! Jag får tacka G.sson å DonQ för att det blev pallen till sist. hojen gick som en raket. Ibland! å vissa varv som ett lass grus. innanmätet i ljuddämparen hade totalhavererat och lade sig på tvären ibland, med viss effektförlust som följd.
I övrigt rensade jag upp i depån innan hemfärd och fick lite av varje med mig.
Brandsläckare märkt nr 6.
br.släck, stöd, dunk märkt 129
aim sändare union racing.
Pma om de e nåt som önskas, annars tar jag med allt till Anderstorp å lottar ut det.

Äntligen hemma igen! Jag får tacka G.sson å DonQ för att det blev pallen till sist. hojen gick som en raket. Ibland! å vissa varv som ett lass grus. innanmätet i ljuddämparen hade totalhavererat och lade sig på tvären ibland, med viss effektförlust som följd.
Pma om de e nåt som önskas, annars tar jag med allt till Anderstorp å lottar ut det.

Kan du ta med till Anderstorp då jag åtminstonde är delägare i båda pryttlarna.

/Henke

Skit och helvete, tur att det är ordning och reda på någon. Vi tar tacksamt emot vår AIM sändare på Anderstorp. 129 dunken antar jag tillhör TSK-Racing med Sir Urban i spetsen, dom tar säkert emot den på Anderstorp annars vet vi var den hör hemma.

Självklart belönas denna insats med öl.

Tack!

/G.lömsk

Jaså? Kan du bevisa det med att tex lägga upp en bild på bucklan? :D

Naeä Skåneligga (läs Benny) var tyvärr för vassa idag. Bra kört boys!:tummenupp

Det senare...

Tack!
Ja, det flöt på bra i helgen med tankstopp o liknande.

Vill tacka Brånalt för en väl genomförd race helg. Hela dagen flöt på bra mycket
bättre än Mantorp. Och skönt att det inte blev så mycket SafetyCar o liknande.

Kul var även som ni nämde Per Gssons uppkörning till 3:e plats på slutet. Kul! Grattis!

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph