Nästan rekord ;)

Tycker du har gjort dig förtjänt av all beröm du kan få, så mycket som du har jobbat för att få det att funka så bra som det gör. Det enda tråkiga tycker jag är att du tjänar alldeles för lite pengar på det hela!
 
Dee_cati skrev:
Tycker du har gjort dig förtjänt av all beröm du kan få, så mycket som du har jobbat för att få det att funka så bra som det gör. Det enda tråkiga tycker jag är att du tjänar alldeles för lite pengar på det hela!
ord :Bugar
 
KvalitetsMiffo skrev:
Dragningskraften är ruggig på den här sidan... gick av en slump förbi här (en kompis tipsade) och sen den dagen är man fast.... :banana

Angående ändringar på sidan, det vore ju bra om det skulle finns en liten knapp till sista inlägget efter dom trådar som dyker upp på startsidan... jobbigt att klicka sig till sista sidan varje gång nån skriver inlägg... :tummenupp

Vi syns på vägarna i sommar /henke
Finns en knapp!!!
Den liknar en "play" icon
 
Lite mer exakt

KvalitetsMiffo skrev:
Angående ändringar på sidan, det vore ju bra om det skulle finns en liten knapp till sista inlägget efter dom trådar som dyker upp på startsidan...

:7peta :)
 

Bifogat

  • sista-inlägget.jpg
    sista-inlägget.jpg
    78.8 KB · Visningar: 59
Beröm till Swedie som gett mig mitt "tredje hem"! :D

Jag trodde aldrig att jag kunde bli internetberoende... Det måste vara alla trevliga människor man kommer i kontakt med, för själva datorn kan det inte vara. :hihi

Kram på dig! :)
 
spirre skrev:
Finns en knapp!!!
Den liknar en "play" icon

Den var ju så liten att man inte lyckades se den med blotta ögat knappt... :hihi

Bra att det fanns iallafall... :tummenupp
 
Dee_cati skrev:
Tycker du har gjort dig förtjänt av all beröm du kan få, så mycket som du har jobbat för att få det att funka så bra som det gör. Det enda tråkiga tycker jag är att du tjänar alldeles för lite pengar på det hela!
Hur ska han tjäna pengar på sidan då? Ska man erlägga en avgift när man ska in hit o surfa? *nyfiken*
 
Swedie skrev:
oh yes ;) Lördag kommer markera en ny sorts slukande av alkohol. The beginning of the no stop drinking. err. right.

men iaf! *stolt*

Jag tar gärna emot förslag vad gäller ändringar av SH's frontsida.
jag ska ge dig förslag på lördag jag lovar :D
 
jag kan ju säga att jag inte kommer forsera på nån reklam på användaren iaf.. jag försöker ha en relativt "okommersiell" känsla på SH.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top