Nästan mc i huvudet! *film*

Åter igen, sök lite innan ni postar, den här och den med krossen i skåpbilen har varit uppe 600 ggr,

Teo skrev:
Åter igen, sök lite innan ni postar, den här och den med krossen i skåpbilen har varit uppe 600 ggr,
Håller med helt å hållet. De är ju helt förjävligt, min arm trillar snart loss så många gånger jag går in å kollar på trådar i onödan. Vad ska man göra åt saken egentligen, har sökt med ljus å lykta efter vård för oss som sliter ut våra kroppar på alla dessa tröga människor som inte har lika bra koll på trådarna som DU...... :rolleyes:

Ymmot skrev:
Håller med helt å hållet. De är ju helt förjävligt, min arm trillar snart loss så många gånger jag går in å kollar på trådar i onödan. Vad ska man göra åt saken egentligen, har sökt med ljus å lykta efter vård för oss som sliter ut våra kroppar på alla dessa tröga människor som inte har lika bra koll på trådarna som DU...... :rolleyes:

Du borde ha datorlås när du har lingonvecka... Är det förmycket begärt att man skummar igenom, i det här fallet bild/filmforumet innan man postar?
Det handlar inte om trådkoll utan sunt förnuft, men det är ju klart att det kan inte vara kul att i stället för en skopa förnuft fått en livslång menstruation.

gnäll gnäll gnäll, känns som man förstod vilket klipp det skulle va på rubriken!
ge fan i att gå in på den då om ni nu inte vill offra 7 sekunder på en repris

Faizty skrev:
gnäll gnäll gnäll, känns som man förstod vilket klipp det skulle va på rubriken!

Det handlar om att inte fylla forumen med tonvis av kopior, Vill inte vara någon trådpolis och från och med nu skiter Jag i att försöka hjälpa till, men om alla tänkel lite innan man postar blir hela forumet bättre.

Teo skrev:

Hur ska man söka efter ett videoklipp då? I fallet med crossen i skåpbilen är det la ganska enkelt, men med mindre säregna videoklipp är det inte lika lätt att hitta på bra sökord.

Jag tycker inte att det gör så mycket att det ligger flera trådar om samma klipp på forumet. Hellre det än att forumet är helt stendött för att allt redan har blivit sagt. :)

Ja som sagt, lätt att söka efter film då man varken specificerar sig om filmens nam, utan oftast bara "kolla denna" "grym film" etc...

Faizty skrev:

:fakta

Teo skrev:
Det handlar om att inte fylla forumen med tonvis av kopior, Vill inte vara någon trådpolis och från och med nu skiter Jag i att försöka hjälpa till

Tack

Visst är det tjatigt med samma saker igen och igen och igen och igen..... Men det är fan tjatigare att se alla som sitter och hackar på att den har varit uppe 40ggr det senaste dygnet (om det vore så iofs, då får man klaga).
Ni öppnar tråden, klickar på länken, märker att ni har sett den. Då backar ni sakta ut ur tråden och sedan springer ni därifrån och säger inget. Svårt va?

Teo skrev:
Du borde ha datorlås när du har lingonvecka... Är det förmycket begärt att man skummar igenom, i det här fallet bild/filmforumet innan man postar?
Det handlar inte om trådkoll utan sunt förnuft, men det är ju klart att det kan inte vara kul att i stället för en skopa förnuft fått en livslång menstruation.
Sorry att mitt svar dröjde, vart på toaletten å bytte tampong. Förövrigt ett heeellsicke att fiska ut, å när den väl var ute å man skulle placera sig framför datorn så var det liksom inge som tog emot när man satte sig på pallen :va Ser du den nånstans :arsele ????

Skojar bara men tycker faktiskt inte det gör ett skit att trådar går i repris. Kul eller sorgligt att man ägnar så mycket tid på SH att man kan tråd-registret utantill.

Teo skrev:

Stör mig BRA MYCKET mer på sånna skolpoliser som du.... :kocko

Ymmot skrev:
Sorry att mitt svar dröjde, vart på toaletten å bytte tampong. Förövrigt ett heeellsicke att fiska ut, å när den väl var ute å man skulle placera sig framför datorn så var det liksom inge som tog emot när man satte sig på pallen :va Ser du den nånstans :arsele ????

Skojar bara men tycker faktiskt inte det gör ett skit att trådar går i repris. Kul eller sorgligt att man ägnar så mycket tid på SH att man kan tråd-registret utantill.

Jag bryr mig faktiskt inte heller SÅ jäkla mycket men det blev ett sjuhelsikes liv när Jag påpekade det i den här tråden, Jag har själv fått smaka på antirepris-snack när Jag postat dubbelt. Det var mer ett påpekande, En sak kan vara att posta med namnet på filmen eller vad det handlar om så det GÅR att söka efter tidigare trådar. Jag söker en snabbis innan Jag lägger in en ny film mest för att det känns lite dummt att komma med saker alla har set.

HönaPower skrev:
Stör mig BRA MYCKET mer på sånna skolpoliser som du.... :kocko

Av inläggen i denna tråd att dömma så har det visat sig att påpekanden och förslag på hur man postar inte är uppskatat utan tvärtom. så Jag ska aldrig med påpeka något i den stilen mer. Fyll på serverutrymmet bara med fler redan befintliga trådar. och gärna under namn som gör det omöjligt att söka på dom i efterhand så att man får starta en "har n´n den där snubben som ramlar i bara shorts nå´nstans filmen?" -tråd... trots att den finns 10 gånger om någonstans i faggorna...

Väl mött /Trådstazi

Teo skrev:
Av inläggen i denna tråd att dömma så har det visat sig att påpekanden och förslag på hur man postar inte är uppskatat utan tvärtom. så Jag ska aldrig med påpeka något i den stilen mer. Fyll på serverutrymmet bara med fler redan befintliga trådar. och gärna under namn som gör det omöjligt att söka på dom i efterhand så att man får starta en "har n´n den där snubben som ramlar i bara shorts nå´nstans filmen?" -tråd... trots att den finns 10 gånger om någonstans i faggorna...

Väl mött /Trådstazi

Jamen alvarligt...OM en film postades förra veckan, vilken SKADA gör det om den tas upp igen lixom!
Ingen fara, nu gnäller vi ej mer på dig! :D

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back