Pelle
Musteridirektör
Det finns några kurvor på Sorundavägen där det alltid är grus. Bl a några skymda rackare, så man får vara på sin vakt. Men det är man väl alltid på en väg man inte kört på en dag eller två?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kanske finns nån hopvikbar sopkvast att ha med i ryggan/kutsen + knogjärn om man ser idioterna som slänger ut grus på "våra" vägar.
Sparkade undan så mycket jag kunde, hade ingen sopborste med mig.![]()
Foliehattar används flitigt av våra mer paranoida och konspiratoriska vänner så att inte "Dom" ska kunna läsa deras tankar och ta över deras hjärnor. Hattarna kan även skydda mot strålning från rymden. Antagligen utskickad i konspiratoriska syften.OT: Vafan är "foliehatt...?"![]()
Vägverket Vägassistans 020-290290
Jag har ringt till dem gällande grus på vägen. Till alla hojåkare här, LÄGG IN DET I MOBILEN NU, tänk inte: "-Bra, jag lägger in det sen nån annan gång..."![]()
![]()
Foliehattar används flitigt av våra mer paranoida och konspiratoriska vänner så att inte "Dom" ska kunna läsa deras tankar och ta över deras hjärnor. Hattarna kan även skydda mot strålning från rymden. Antagligen utskickad i konspiratoriska syften.
Foliehattar används flitigt av våra mer paranoida och konspiratoriska vänner så att inte "Dom" ska kunna läsa deras tankar och ta över deras hjärnor. Hattarna kan även skydda mot strålning från rymden. Antagligen utskickad i konspiratoriska syften.
Jag har ringt till dem gällande grus på vägen. Till alla hojåkare här, LÄGG IN DET I MOBILEN NU, tänk inte: "-Bra, jag lägger in det sen nån annan gång..."![]()
![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning