Nästa Roadracing stjärna är född.

McB skrev:
Nä, de kan komma till nytta. Enda problemet blir väl att de är i vägen för hjälmen.

Nåja, en gammal VM hjälm borde ju funka.

jag tyckte precis han mumlade något om Apex, knäskrap och laptimer. Men det kan ju ha varit sviterna efter oljan, igen.

Chille skrev:
jag tyckte precis han mumlade något om Apex, knäskrap och laptimer. Men det kan ju ha varit sviterna efter oljan, igen.

Det är respekt. Normala barn brukar säga "mamma" eller "pappa" först. :yoparty

Stort grattis Jonas. Måste vara en helt overklig känsla!

Nu måste det snart till en fest för att fira tillkomsten av våran första maskot. :fyllisar

MrGooFy skrev:
Stort grattis Jonas. Måste vara en helt overklig känsla!

Nu måste det snart till en fest för att fira tillkomsten av våran första maskot. :fyllisar

Det finns inga ord för hur jag känner mig just nu. Jag har precis kommit hem från en ganska så omtumlande natt.

I korta drag så trillade Liam ner i golvet inatt så det har varit kirurger och läkare som har observerat och röntgat han under natten/dagen.

Men som tur är så har han klarat sig helt utan blessyrer och vi fick ta tillbaka han till BB idag.

SÅ nu är det bevisat att han har hård skalle och att han är en riktig hårding! :Rockbanan

Sen fest ja, så fort vi har kommit tillrätta kör vi en ADHD grillfest här på tullen! :tummenupp

Chille skrev:
Det finns inga ord för hur jag känner mig just nu. Jag har precis kommit hem från en ganska så omtumlande natt.

Sen fest ja, så fort vi har kommit tillrätta kör vi en ADHD grillfest här på tullen! :tummenupp

fy fan vilken rysare, fast det är klart.. en heldel ADHDare vart nog tappade som småbarn :3freak

fixar sig säkert :)
en grillkväll låter najs, jag har en säck kol i garderoben, bara att hojta till ;)

Läskigt att höra Chille! Skönt att allt gick väl, sen som Sven sa, för att få ADHD behöver man nog några vändor i backen! :rolleyes:

Fan, Masterlord, nu får du allt börja tracka, tre dagar över tiden nu och ännu ingen lite unge. Man sitter och väntar på att frun skall ringa, spännande är det! :tomten

/F

Chille skrev:

I korta drag så trillade Liam ner i golvet inatt så det har varit kirurger och läkare som har observerat och röntgat han under natten/dagen.

Men som tur är så har han klarat sig helt utan blessyrer och vi fick ta tillbaka han till BB idag.

SÅ nu är det bevisat att han har hård skalle och att han är en riktig hårding! :Rockbanan

Felix skrev:
Läskigt att höra Chille! Skönt att allt gick väl, sen som Sven sa, för att få ADHD behöver man nog några vändor i backen! :rolleyes:

Fan, Masterlord, nu får du allt börja tracka, tre dagar över tiden nu och ännu ingen lite unge. Man sitter och väntar på att frun skall ringa, spännande är det! :tomten

/F

Ja, men förstföderskor brukar gå över tiden. Säger dom.

min gick över 13 dar och då var det en bjässe som kom ut. :)

Chille skrev:
Ja, men förstföderskor brukar gå över tiden. Säger dom.

min gick över 13 dar och då var det en bjässe som kom ut. :)

Lagom trasig "down there" då? :näsblod

Får kanske plantera den i 2:an så länge.... :hihi

Kul kul!!

Å ingen fotboll missades på grund av barnafödande?? En bra kvinna du fått tag på som visar sån beundransvärd respekt för dig o ditt idrottsintresserade mannshjärta.............

Lycka till med fostrandet nu!!!

RSV_R skrev:
Lagom trasig "down there" då? :näsblod

Får kanske plantera den i 2:an så länge.... :hihi

:rofl
Finkänslig som vanligt. :tummenupp

Skönt att det gick bra Chille men som dom säger, det ska böjas i tid det som krokigt ska bli. ;)

Lust for Life skrev:
Kul kul!!

Å ingen fotboll missades på grund av barnafödande?? En bra kvinna du fått tag på som visar sån beundransvärd respekt för dig o ditt idrottsintresserade mannshjärta.............

Lycka till med fostrandet nu!!!

jag har pli på tjejen, helt klart.

Liam delar tydligen mitt fotbollsintresse, Madde sa att han gick ner på stan igår och handlade en ny outfit. :tummenupp

Bifogat

• GuliganLiam1.jpg
    GuliganLiam1.jpg
    99.2 KB · Visningar: 39
Grattis som fan :fyllisar Men du e ju bara 24 år o redan farsa. Nu blir det mindre hojåka va? Snart sälja den o köpa herrgårdsvagn o en hund :D

gixxer_chrille skrev:
Grattis som fan :fyllisar Men du e ju bara 24 år o redan farsa. Nu blir det mindre hojåka va? Snart sälja den o köpa herrgårdsvagn o en hund :D

..he's already waay ahead of ya.. :rolleyes: tyvärr :(

hehe ungen har ju värsta wheelie posen i sömnen juh.. :tummenupp

gixxer_chrille skrev:

har ju som sagt preci ssålt hojen till förmån för en volvo, passade även på att skaffa en jycke, så nu är mitt liv komplett. Förutom att jag är naken då.

sven666 skrev:
..he's already waay ahead of ya.. :rolleyes: tyvärr :(

hehe ungen har ju värsta wheelie posen i sömnen juh.. :tummenupp

DIN pose stämmer ju bra!!!

Vi andra åker med huvudet uppåt....... :)

Väntar på den nybakta faderns utlovade come-back på vägarna.........

när blir det?

Lust for Life skrev:
DIN pose stämmer ju bra!!!

Vi andra åker med huvudet uppåt....... :)

Väntar på den nybakta faderns utlovade come-back på vägarna.........

när blir det?

Så snart kärringen skaffar ett jobb så jag kan sno hennes pengar och köpa mig en hoj. :tummenupp

Chille skrev:
jag har pli på tjejen, helt klart.

Liam delar tydligen mitt fotbollsintresse, Madde sa att han gick ner på stan igår och handlade en ny outfit. :tummenupp

Men vad i helvete! Fel lag! :mad: :kulspruta

Så här ska barn uppfostras för att bli något senare i livet. :fatta!

Bifogat

• angelliam.jpg
    angelliam.jpg
    51.9 KB · Visningar: 34
Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion