brännupp
snabbe-mange
nästa apa ska upp i rätten i helsingborg, 12 april kl 14,30, för stöld av min R1a plus massa andra stölder, häleri, gissa om jag ska sitta där och flina
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Åtalades för 26 brott - bara toppen på ett isberg
Norrköping
En 53-årig man har av tingsrätten dömts för upprepade stölder i Norrköping med omnejd. Påföljden blev skyddstillsyn och behandlingsplan. Bryter han mot denna blir det 10 månader i fängelse.
Mannen är en känd återfallsförbrytare i Norrköping. 53-åringen dömdes förra fredagen för en omfattande stöldhärva som polisen arbetat i månader med att reda ut.
Han stod åtalad för 26 brott som ägt rum mellan juni till november 2008, men sex av åtalspunkterna ogillades. Han dömdes bland annat för rattfylleri, stöld och narkotikabrott. ..
Enligt vad ww sa (tror jag det var ?Ok kanske skall förbereda dom för en stooor sal denna gång då![]()
) så hade de inga större salar... 9-12 pers kunde alla ta... nästa apa ska upp i rätten i helsingborg, 12 april kl 14,30, för stöld av min R1a plus massa andra stölder, häleri, gissa om jag ska sitta där och flina
Jag satt på denna rättegång
nt.se
tyckte han flinade lite väl mycket, han visste väl hur hårt straff han skulle få.
Anledningen jag var där, var att han hade bosatt sig i torpet jag hyrde och grisat ner nått förbannat.
Jag satt på denna rättegång
nt.se
tyckte han flinade lite väl mycket, han visste väl hur hårt straff han skulle få.
Anledningen jag var där, var att han hade bosatt sig i torpet jag hyrde och grisat ner nått förbannat.
Jag är ledig den dagen, kommer nog säkert.

Gissa om han kommer flina när han kommer ut lagom till sommaren efter att ha fått slipa på sin beach-kropp helt ostört och nu även snor dina cheyor!

Gör mig en tjänst o ta en bild på personen ifråga så man vet vem man spö..... ski...... ur![]()
Man får tyvärr inte fota inne i rättsalen
Hans problemlösning ligger nog snarare mot att han helt enkelt tar allt han vill ha.
Dessutom på din (och min + alla andra arbetandes) bekostnad....![]()
han kanske snor för att han ej har råd att köpa en egen. vore det inte bra då om vi startar en insamling till han?? alltså att WW går runt med hatten o vi lägger en peng till han??till (apa)
han kanske inte har ett jobb och ändå vill kunna leva ett drägligt liv.
man måste ju bara älska vårat kära rättssystem som daltar me småbus som denne herre....

|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife