Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
2 frågor:Honda DAX ST70 72cc(ja mc) 1981 blå - Potentiellt bra skick om någon är intresserad att förgylla tråden med.
Alltså den har sista bes. kvar att göra, jag har varken tid/ork eller intresse längre utöver att jag lagt grova pengar på en 945:a nu så OT
3 petad utan koppling, ettan uppåt vill jag minnas så säkert en HRC.
Fällbart styre, lyft den själv så ex. husbil/båt är möjligt om än tungt beroende på.
Alltid förvarats väderskyddat.
Registrerad och pappren finns.
Komplett, inget är fysiskt trasigt vad jag minns.
Halvljus 6V fung. ej Och jag har letat.. för 5-10 år sen.
Batteri (billigt).
Förgasaren behöver kärlek eller bytas, jag ville ha den OEM och inte så vass med nål och inställning. Inte sönderskruvad på något vis. Rätt inställd kan du kicka igång den med handen, true story och beprövat(säljaren som visa).
Hjul är tidsenligt snustorra men aldrig läckt, alltså inget att köra men prova under renovering kan fungera.
Klarat sig bra från rost.
Många nya japanska delar går att få tag på ännu, cmsnl (?)har kanske dom flesta.
Såld ny av Lelles enl. Riksarkivet, kopiorna som finns där är inte i helt roligt skick men lite data finns.
Längsta turen för mig är 4-5 mils pendling, tog med mig 0.5L soppa i petflaska och 0 5L vatten men behövde varken tanka eller släcka.. Bakhjulet på Enköpingsvägen(fötterna släpandes) helt ofrivilligt så kopplingen lär vara ok.
Ger inte bort den men ja, rätt person rätt pris om det inte blir anstormning![]()
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten