sandstream
Guest
Ytterst tveksamt om det skulle gå igenom en besiktning men CA får gärna prova.Gör vita siffror med fet röd outline. Borde räcka bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ytterst tveksamt om det skulle gå igenom en besiktning men CA får gärna prova.Gör vita siffror med fet röd outline. Borde räcka bra.
Ytterst tveksamt om det skulle gå igenom en besiktning men CA får gärna prova.
Men fan Sege, om man frågar Torkel är det ju inte dyrare att köra 125a än sp, ta dig nu samman och köp en racer!![]()
Beror väl på hur feta outlines man gör.Ytterst tveksamt om det skulle gå igenom en besiktning men CA får gärna prova.
F'låt, du har rätt, Skit i det!Men då måste jag ju engagera mig och göra av med en massa pengar på det. Försöker ju undvika det säger jag.
Jag _VILL_ ha räser, jag får ångest av att se Crish Ashs inköp, avundsjukan står mig upp i halsen. Det är orättvist och allt det där men..
Grr.
Det är så gatåkare tänker ja.
Men 125cc är bara en diciplin av många i RR. Vilken man vill köra bestämmer man själv, efter ekonomi och intresse. Frågar du 100-meters löpare med varför dom springer den distansen och inte 10.000 meters loppen?
Den hojen Cris Ash köpte nu körde 1.40:0 på ett träningsläger på Cartagena. PRO-SBK förare som Linden, Hanson och Lilja körde 1.39:5 som bäst nu på träningsläger där i våras. Det är inga slöa hojar även om kubiken kanske låter mesig för gatåkare! Men det skiter alla raceråkare i!
CA är dessutom lika gammal som Världsmästaren i 125GP - Gabor Talmasci. Som även han kommer fortsätta med 125cc..
en standard 600-1000cc måste väll ändå vara billigast ?
ok förstår lite motiveringen, men billig klass tvivlar jag på för att kunna köra nästan lika fort med en 125 antar jag att motorn är rätt vässad=mycket service/slitage snackde med en kille som körde honda rs 125, på falkenbergs banan var far påstod att det var en av dom värsta 125 i sverige.. även att dom rev motorn efter varje körning
en standard 600-1000cc måste väll ändå vara billigast ?
Med 600/1000 riskerar du större kapitalförlust pga 1) dyrare inköp (om du totalkvaddar den t.ex), och 2) ett motorras är svindyrt. Alla (?) reparationer på en 125:a är billigare än på en stor fyrtaktare.
varför köra 125 om man är "vuxen" ? jag förstår inte alls![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |