Närmsta mc jag kommit är cykel...

Jonasc

Ny medlem
Gick med
17 May 2006
Hoj
Ingen, än så länge
Hej!

Närmsta mc jag kommit är cykel... eller möjligtvis bil då kanske. Aldrig ens PETAT på en moped eller något med två hjul och motor. ...O nu ska jag ta mc-kort. Skulle behöva lite tips på hur jag på bästa och billigaste sätt kan fixa detta?

Tacksam för svar! Nästa sommar (senast!) är det två hjul istället för fyra som gäller...

Jonasc skrev:
2169477 Hej!

Närmsta mc jag kommit är cykel... eller möjligtvis bil då kanske. Aldrig ens PETAT på en moped eller något med två hjul och motor. ...O nu ska jag ta mc-kort. Skulle behöva lite tips på hur jag på bästa och billigaste sätt kan fixa detta?

Tacksam för svar! Nästa sommar (senast!) är det två hjul istället för fyra som gäller...

Billigast är nog som alltid att köpa in sig i en gammal häck och sedan försöka övningsköra med någon polare som har kort sedan gammalt. Då kan man från scratch klara kortet på några tusenlappar 3000-5000.

Lycka till!

Det billigaste är att köpa en gammal GSX eller CB och övningsköra med en polare, å sen kör du upp privat. Du får visserligen ligga ute med 12-20kkr, men du får tillbaka pengarna när du säljer den och då har du automatiskt en helt ok hoj att nöta runt på resten av säsongen :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back