Nära skjuter ingen hare..

Status
Ej öppen för fler svar.
Tivook: Skriv saker som gäller denna tråd i tråden och skicka inte en massa PM om att du vill göra upp. Vad är det med dig?
Startar du en tråd som pekar på hur omogen du är så får du allt tåla att du får lite kommentarer!

Haha.. ja där ser man.. springer till farbror blå o berättar så fort det hettar till.

Om ni går off topic så får väl jag oxå göra det?

En massa pms? jag skickade ett pm.

Ja jag är jätteomogen, det är knappast så att jag ville skryta om att jag kört fort utan ville bara se om folk oxå fått adrenalinkicken av att nästan ha blivit tagen, tydligen har folk svårt o läsa vad tråden handlar om o då spårar det uppenbarligen.

Tiv

Sen är det väl iofs så att polisen mäter snitthastigheten om dom inte kör med laser? Borde inte en snabb inbromsning i det läget sänka medelhastigheten och på så sätt rädda kortet eventuellt? :P

De har troligen redan avslutat (den första) mätningen när de startar discot. Oavsett om du lyckas behålla kortet eller ej så ser jag det som sekundärt. Primärt är att inte få en V70 uppkörd i röven. Bokstavligt.

De har troligen redan avslutat (den första) mätningen när de startar discot. Oavsett om du lyckas behålla kortet eller ej så ser jag det som sekundärt. Primärt är att inte få en V70 uppkörd i röven. Bokstavligt.

Ja du har förmodligen rätt, skönt att se att någon kan hålla sig till trådens ämne iaf.

Tiv

Ja jag är jätteomogen, det är knappast så att jag ville skryta om att jag kört fort utan ville bara se om folk oxå fått adrenalinkicken av att nästan ha blivit tagen, tydligen har folk svårt o läsa vad tråden handlar om o då spårar det uppenbarligen.

Som du märkt är det lite skillnad på "vara ball"-nivån i Göteborgsdelen jämfört med "Allmänt snack" och "Bild o Film" forumen. Du kanske ska prova där istället, om det är detta som tilltalar dig.

Vi åker ogärna, som du förstått, på "minneskörnigar".

Som du märkt är det lite skillnad på "vara ball"-nivån i Göteborgsdelen jämfört med "Allmänt snack" och "Bild o Film" forumen. Du kanske ska prova där istället, om det är detta som tilltalar dig.

Vi åker ogärna, som du förstått, på "minneskörnigar".

Sant, här är man uppenbarligen ball om man kör 16 mil i ösregn o använder sina grejjer o använder :yoparty:yoparty:yoparty ikonen överdrivet mycket.

Nä tack grabbar, men denna diskussionshörna får mig bara att må illa. :huvet

Att tro att någon, även i gbg avdelningen skaffat en sporthoj för att ligga i 90 på 90 väg, 70 på 70 väg osv det finns inte på kartan.

:tummenner

Jahapp, då tror jag bestämt att alla har fått sagt sitt för den här gången.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien